De categorie bestaat wel, alleen niet binnen V&A 
Probleem ontstaat door de koppeling met de pricewatch; als een product wordt geselecteerd die binnen de pricewatch in die categorie valt (waar die categorie wel bestaat) dan wordt die categorie ook overgenomen voor de advertentie.
Dat is dus inderdaad een probleem die naar mijn mening op 2 manieren opgelost kan worden:
- geen verschil maken in categoriestructuur voor pricewatch en V&A
- of bepaalde regels opstellen voor producten die in een categorie vallen die niet bestaat voor V&A (bijvoorbeeld in dat geval de parent-categorie nemen)
Probleem ontstaat door de koppeling met de pricewatch; als een product wordt geselecteerd die binnen de pricewatch in die categorie valt (waar die categorie wel bestaat) dan wordt die categorie ook overgenomen voor de advertentie.
Dat is dus inderdaad een probleem die naar mijn mening op 2 manieren opgelost kan worden:
- geen verschil maken in categoriestructuur voor pricewatch en V&A
- of bepaalde regels opstellen voor producten die in een categorie vallen die niet bestaat voor V&A (bijvoorbeeld in dat geval de parent-categorie nemen)
Intentionally left blank
Eigenlijk twijfel ik of het wel handig is om überhaupt mensen te laten koppelen aan producten die buiten V&A vallen. Het was al iets eerder gemeld overigens: Laurent in "\[bug/raar] breadcrumb in V&A doet het niet"
Dan moet de suggest er ook niet mee komen
Intentionally left blank