Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sneller internet noodzakelijk, nu maximaal tot 3mb

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 11:18
Hierbij het probleem: Wij hebben een bedrijf op een afgelegen (afgelegen qua afstand tot wijkcentrale) gebied. We hebben nu ADSL van KPN Zakelijk en kunnen maximaal een 3mb verbinding krijgen. We beginnen te merken dat dit erg traag is al zit je met meerdere computers op de verbinding en je bent wat aan het downloaden. Zijn er mogelijkheden voor sneller internet? Ik heb zelf weleens wat gehoord over meerdere internetabbonementen. Kabel van UPC of Ziggo ligt hier niet dus dat is ook geen oplossing..

Weet er iemand misschien een oplossing :) ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Neem gestapelde lijnen

xs4all bied dit in iedergeval aan, volgens mij tele2 ook wel
http://www.xs4all.nl/zakelijk/dslstapelen/

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 12-04-2011 16:27 ]

Iperf

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Je kunt soms meerdere adsl/sdsl pakketten aan elkaar plakken (stapelen), maar dan moet je even informeren bij de verschillende zakelijke aanbieders. Zal niet goedkoop zijn iig. Je kunt ook zelf wat proberen met een multi-wan router maar dan zit je weer met verschillende ip-adressen e.d.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ligt eraan hoe groot het bedrijf is, maar anders overwegen een contract met een glasvezel aanbieder af te sluiten, dat zij de kabel leggen tegen een inleg + een minimaal aantal jaren klant bij die provider?

• hidden
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 07:39
xs4all bundel vanaf 410 euro.
voor dat geld kan je volgens mij ook glasvezel krijgen (met een langere loop tijd kan komen meestal de aansluit kosten te vervallen) optie 2de adsl lijn met een multi home router is een goedkopere oplossing. pfsense is wel een goede oplossing in dit geval.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vergeet ook niet te kijken naar mogelijkheden zoals een caching proxyserver binnen je eigen netwerk, zodat je niet 's ochtends voor elke medewerker opnieuw heel nu.nl en de rest van de gangbare koffietijd sites binnen hoeft te halen. Samen met een goed ingeregelde QoS / Traffic shaping oplossing kan je hier ook nog wat winst uit halen.

Bepaal eerst waar je probleem zit (meten = weten) en kijk dan naar de juiste oplossing; vaak is het verbreden van de weg niet de beste, maar alleen de meest voor de hand liggende (en eenvoudigste) aanpak.

[ Voor 23% gewijzigd door MissingDog op 12-04-2011 16:38 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dit probleem hebben we ook gehad, tot vorig jaar. We zijn nu de puntjes op de i aan het zetten met onze glasvezelverbinding welke we collectief hebben laten leggen met nog 2 of 3 andere bedrijven in de omgeving. We zijn begonnen met 10 mbit (1:1) en hebben de mogelijkheid dit uit te breiden naar 100 mbit.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:23
Ik denk dat stapelen weinig zin gaat hebben aangezien je overspraak/storing dan alleen maar nog erger wordt, en zal je (denk ik) nooit meer dan MBit of 5 halen. Echte oplossing is iets anders te gebruiken dan dsl.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• gwreijman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-12-2023
Neem inderdaad een bundled SDSL lijn.
Op mijn werk hebben we dat ook

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1249776023.png

He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

"Wat moet ik nemen?"

Doe eens zelf wat moeite en kom met de zaken die je al gevonden hebt.
Dit is wel heel erg lui, en daar doen we niet aan op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.