Ik had gister eindelijk mijn 2TB hd terug die ik uitgeleend had. Dit zit in een removable 5,25 frame die je ook via usb kan aansluiten. Removable terug geplaatst in de 5,25bay, pc aan. Huh, POS duurt langer dan normaal. Toen uiteindelijk toch gevonden de schijf maar zag in een bliksemvoorbij komen SMART failed. En tone verder bij Verifying DMI Pool data duurde het ook enkele minuten. Eindedelijk Win7 opstartscherm en daar liep die helemaal vast. Ging toen de pc resetten, dit keer gelukkig geen SMART foutmelding meer, maar duurde nog steeds zolang en kreeg ik windows niet opgestart.
Dus de removable eruitgehaald en de pc startte normaal op, in windows stopte ik de removable weer terug. Bij my comp. zag ik m niet staan, met beheren stond die wel tussen maar zonder stationletter. Probeerde ik te initialiseren kreeg ik een foutmelding (ben vergeten wat die precies was). Teon maar de hd via usb aangesloten, kreeg ik precies hetzelfde.
Dus in bios is die wel gevonden.
IN win alleen via opslagbeheer, maar geen stationletter en kan niet initialiseren.
Is de hd nu nou dood?
Dus de removable eruitgehaald en de pc startte normaal op, in windows stopte ik de removable weer terug. Bij my comp. zag ik m niet staan, met beheren stond die wel tussen maar zonder stationletter. Probeerde ik te initialiseren kreeg ik een foutmelding (ben vergeten wat die precies was). Teon maar de hd via usb aangesloten, kreeg ik precies hetzelfde.
Dus in bios is die wel gevonden.
IN win alleen via opslagbeheer, maar geen stationletter en kan niet initialiseren.
Is de hd nu nou dood?