Toon posts:

Welke upgrade het verstandigst?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb even een kort vraagje. Mijn huidige systeem bestaat uit de volgende onderdelen:

Moederbord: Asus asn sli-se (socket 939)
Videokaart: 7900 gtx
Processor: Amd 3700+
Geheugen: 3 gb

Weten jullie wat voor mij de beste en goedkoopste upgrade is om weer een (beetje) mee te kunnen met de huidige systemen? (ik speel af en toe een game)
Misschien ook wel verstandig om te vermelden; als ik nu een zware game speel dan loopt mij pc vast na een 15 min. Als ik een ventilator erop zet, werkt het wel gewoon naar behoren.

Ik ben een klein beetje technisch aangelegd en kan evt. zelf wel een aantal dingen vervangen. (ben meer van de software kant dan van de hardware, vandaar mijn vraag.)

Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen. Alvast bedankt. _/-\o_

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Om het koel probleem te verhelpen zou ik zowiezo de koeler vernieuwen.

Op dit moment lees ik veel goede ervaringen met deze koeler, deze past ook op de 939 van jou.
pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B

Misschien een casefan vervangen door een betere?

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12 19:33
Probeer het eens bij een BGG bijvoorbeeld van het gamesysteem. Zo kort door de bocht adviseer ik je een nieuw moederbord + processor + geheugen en een nieuwe videokaart. Afhankelijk van je voeding ook een nieuwe. Dan kun je weer even mee.

Over je warmteprobleem, een Mugen is misschien wel een beetje overkill (hoewel een prima investering om mee te nemen naar een nieuw systeem).

[ Voor 23% gewijzigd door jaapsander op 12-04-2011 11:38 ]

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
jaapsander schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:37:
Probeer het eens bij een BGG bijvoorbeeld van het gamesysteem. Zo kort door de bocht adviseer ik je een nieuw moederbord + processor + geheugen en een nieuwe videokaart. Afhankelijk van je voeding ook een nieuwe. Dan kun je weer even mee.

Over je warmteprobleem, een Mugen is misschien wel een beetje overkill (hoewel een prima investering om mee te nemen naar een nieuw systeem).
Klopt maar als hij erg warm word kan je voor 30 euro je processor heel goed koelen, een beetje processor koeler is al snel 20 euro.

Ik snap je punt weer wel een beetje dat het voor dit systeem overkill is maar waarschijnlijk helpt het hem wel goed om hem koel te houden.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In 2008 waren de regels ongeveer gelijk aan die in 2011...
Turkish in "Wat moet ik kopen om mij huidige systeem..."
Dit topic gaat dus op slot.

Lees: *LET OP* - Wat moet ik kopen als je hulp zoekt.

Dit topic is gesloten.