Jemig, wat een t*ring topics vandaag zeg :(

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Maar dan bedoel ik ook echt ronduit achterlijke topics. Van die datbentikweer enzovoorts. Het lijkt net alsof er elke dag meer slotjes bij komen.
Meestal van die gasten die zich alleen maar aanmelden om een beetje te kloten.
Leren die gasten het dan nooit? :'(

Steam

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

jah schop die lui.. :(

Verwijderd

moved. :)

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

hehe en terecht ook wel trouwens..
nu we toch in LA zitten..
Hoe werkt dat BAN systeem eigenlijk ongeveer? Want zo te zien kunnen de geBANden er nogal eenvoudig omheen komen.. :(

Verwijderd

Op nick. En als ze het bont maken op IP. Maarja .. dail up zuigt wat dat betreft.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:32

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
bannnen in het algemaan gaat gewoon heel erg moeilijk.. want zeg nu zelf, internet is toch echt wel een _beetje_ anoniem en dat maakt bannen erg moeilijk...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Sg wordt nu gezien als een onzinforum, veel die topics die er toen niet waren zijn er nu wel. Ach, van mij mag sg eik wel dicht, zou een stuk beter zijn voor de afeer op got..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die datbentikweer etc. heb ik vanochtend al een stuk of 10 keer gebanned

Maar omdat z'n IP de gateway van een callcenter van 100 man was konden we hem niet IP bannen.

Inmiddels is de zaak bekend bij de supervisor van debetreffende lamer en hopen we dat we van hem af zijn.

Maar inderdaad...zolang iemand met een statisch IP zonder proxy kliert kunnen we gewoon een IP ban zetten...is dat niet zo dan wordt het heel lastig.

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 15:19 schreef Daniel Kegel het volgende:
Maar inderdaad...zolang iemand met een statisch IP zonder proxy kliert kunnen we gewoon een IP ban zetten...is dat niet zo dan wordt het heel lastig.
Je kunt in PHP ook gewoon het IP adres achter de proxy krijgen hoor.. daarmee kun je de meeste proxy's wel omzeilen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hier issie dus :)
Gewoon een hacker inhuren ofzo man.

Steam

Verwijderd

de hele zaterdag staat het hele SG vol met slotjes..niet dat dat erg is maar zijn vet vage topics!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:07
wat is er allemaal aan de hand zeg?

trage verbinding, heel veel brakke topics, en dan ook nog eens deze post: [topic=145496]

als je naar de topic starter kijkt, en naar de eerste message (van SySasZ dus) komt niet overeen met elkaar.. vage shit zoals Raikane al zei..

admins: what the hell is going on?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
je moet voor zulke dinamische ip zo'n dynip accountje maken op hun ip, kunnen ze dynamish doen wat ze willen :7

je bant gewoon op tnetlamer01.dynip.dns.com ofzo hoe dat gaat

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op zaterdag 17 maart 2001 22:36 schreef Wesley het volgende:
je moet voor zulke dinamische ip zo'n dynip accountje maken op hun ip, kunnen ze dynamish doen wat ze willen :7

je bant gewoon op tnetlamer01.dynip.dns.com ofzo hoe dat gaat
Jammer dat de user dan wel een dynipclient moet draaien :) *oeps* ;).

Verwijderd

*TROJAN* >:)

Uche :P

Verwijderd

je zou het dynamische ip probleem misschien kunnen omzeilen door macadressen vast te leggen, ik weet alleen niet of dat zo direct mogelijk is (hetzij met php, hetzij met perl)

Verwijderd

in dit soort discussies roept men om mij heen altijd OSI laag zus OSI laag zo, heb ik helaas niet zo veel kaas van gegeten, maar ik kan me zo voorstellen dat PHP niet helemaal op dezelfde laag zit als je MAC adresgeval.
Wil er iemand even een glaasje water voor HlpDsK halen? :P
edit:
dit soort discussies == over macadressen en dergelijke

• Onno
  • Niet online
door macadressen vast te leggen
Het is onmogelijk om iemands MAC te zien als je niet fysiek in hetzelfde subnet zit.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 18 maart 2001 00:17 schreef Onno het volgende:

[..]

Het is onmogelijk om iemands MAC te zien als je niet fysiek in hetzelfde subnet zit.
Komt ook nog bij dat je in 1 klap alle dial-up mensen de toegang ontzegt.....

Virussen? Scan ze hier!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nee, deze topic is nuttig.... zucht..
Pagina: 1