gamevoice; wie heeft hem?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb er dus een. ik wil wel eens weten wie er hier ook een heeft. en wat ie er van vindt.

ik denk dat die command knop alleen handig is als je een hele moeilijke toetsencombo moet doen. het toetenbord is (bijna) altijd sneller.
eigenlijk zijn alleen die kanaaltoetsen enigszins handig. een nadeel is IMO dat je sb live of een ander meerkanaals geluids systeem z'n 3d modus niet automatisch kan overschakelen van 4 boxen naar headset. eigelijk zou ik een 4 speaker verie willen zien. verder i het een nadeel dat je ping ervan omhoog gaat. al zal je door de betere teamcoordinatie wel wat minder snel verrast worden (noem het maar spotted enemy met locatie beschrijving) wat ik over het algemeen bij dit soort hardware en of sofware (roger wilco; battlecom e.d.) wel zou willen zien als dat kan, en ik denk dat het wel mogelijk moet zijn, dat je automatisch verbindt met de server waar je wil gaan spelen (misschien in gv/gvs 2 met directx 9?)

in iedergeval: heb je een GV en wat vind je er van?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ik hebbem.

die commands moet je niet gebruiken.
het praten met elkaar is wel grappig.

mzzls

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
dus bija niemand heeft een gamevoice.

jammer

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!