Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 107% gewijzigd door ProfoundValue op 11-11-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Waarschijnlijk kun je dat 't beste morgen even aan de klantenservice van T-Mobile vragen, omdat 't bij prepaid weer anders is, dan bij een abo.
Met een Blackberry heb je hoe dan ook, Blackberry internet (BIS) nodig, anders kun je niet pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heb je verder zelf al naar info gezocht?
Google even op T-Mobile Blackberry Prepaid...

Of kijk op de site van T-Mobile:

http://www.t-mobile.nl/blackberryprepaid

Hier staat alle info omtrent de kosten per maand, voorwaarden van de 6 maanden gratis internet (BIS) en wat het daarna kost allemaal.

Denk dat hierdoor al je vragen wel beantwoord zijn.

(BTW; raar dat ze in de winkel je deze info niet kunnen vertellen...)

Het is geen abonnement, het is prepaid. Normaal moet je elke maand dit internet activeren d.m.v. afschrijving van je beltegoed.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ProfoundValue schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:04:

- Je krijgt de eerste 6 maanden gratis internet, maar kun je tijdens of na die 6 maanden dit abonnement op ieder gewenst moment opzeggen?

- Wat zijn nou eigenlijk de kosten van dit abonnement, dus hoeveel ben ik per maand (maximaal) kwijt en wat kan ik dan precies met dit abonnement?

- Staat de internetfunctionaliteit in verbinding met mijn beltegoed?, dus dat er geld van mijn bel en sms Prepaid tegoed af gaat als ik ping of internet of staat het internet abonnement los van mijn bel en sms tegoed?
Ik heb dat pakket zelf ook gehad dus ik weet het wel :)

1. Na 6 maanden(of 1GB data) stopt je internet abo gewoon. Die kan je dan zelf elke maand weer aanzetten (of niet).

2. Je bent niks kwijt per maand. het is PREPAID, dus je bepaald zelf met hoeveel je je beltegoed opwaardeerd.

3. Nee, je internet bundel is los van je tegoed :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 11-11-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Zoals hierboven al iemand zei, gaat 't hier niet om een abonnement, maar om prepaid.
En bij prepaid ben je niet verplicht je gegevens te geven, maar dan krijg je wel slechts 5 euro, in plaats van de maximaal 15 euro beltegoed, die bij dit pakket zitten. Ook wanneer je je gegevens geregistreerd hebt, kun je na een tijdje stoppen, de simkaart te gebruiken, bij een half jaar geen gebruik, vervalt hij vanzelf.
Wanneer je de internetbundel na de gratis zes maanden niet meer activeert, betaal je hem uiteraard niet meer, maar dan kun je ook niet pingen, aangezien voor deze dienst een BlackBerry internet bundel (BIS) vereist is.
Maar ook dat is al eerder in dit topic geschreven, n.l. door mezelf in mijn eerdere post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 11-11-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
In grote lijnen klopt dit wel, maar dan heb je dus wel een BlackBerry, die via T-Mobile aangemeld is bij de BlackBerry server en die, wil je hem nog kunnen gebruiken (of verkopen), ook weer afgemeld moet worden door T-Mobile, want de BlackBerry pin is toestelgebonden.
Dan heb ik 't nog niet over een eventuele simlock, die, indien aanwezig, pas na een jaar gratis verwijderd wordt door T-Mobile, de code hiervoor geven ze je niet, wanneer je hun niet belt met het nummer, waarmee de telefoon verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 108% gewijzigd door ProfoundValue op 11-11-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

ProfoundValue schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:09:
[...]

Nou waar het mij om gaat is dat ik de Blackberry optimaal kan gebruiken de komende 6 maanden, daarna kijk ik wel. Maar daarom wilde ik dus weten of ik na die 6 maanden nog ergens aan vast zat (wat dus niet het geval is) zodat ik tegen die tijd 's dan evt, zorgeloos een iPhone 5 zou kunnen nemen ;)

Maar in ieder geval bedankt voor jullie snelle en nuttige antwoorden (ik hou van die kundigheid op Tweakers :) ), ik denk dat ik donderdag of zaterdag gewoon die BB even ga halen :D

@Marly: Maar dan zou ik het toestel altijd nog gewoon kunnen blijven gebruiken als Prepaid toestel als ik tegen die tijd toch niks meer geef om pingen enz. Dan zorg ik gewoon dat ik het internet gedeelte uitschakel op mijn BB?
Zonder Blackberry toevoeging werkt het internet gewoonweg niet.

Inderdaad, je kunt het toestel gewoon gebruiken om te bellen en sms-en na die 6 maanden.
Ping, internet en MMS zullen niet meer werken.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door ProfoundValue op 11-11-2016 10:34 ]

Pagina: 1