Hi guys! Ik zit met een probleem. Sinds een week ofzo kan ik updates van apps die op mijn SD-kaart staan niet meer bijwerken, dan geeft hij aan dat het mislukt is. De apps waarbij dit gebeurd zijn Cordy, Pinball Deluxe en Stupid Zombies. Ik heb ook geprobeerd om de app te verwijderen en weer te installeren (bij Pinball Deluxe) maar nu kan ik die helemaal niet meer installeren.
Ik heb al een reset geprobeerd, inclusief de SD-kaart ontkoppelen en in en uit halen. To no avail.
De SD-kaart werkt wel, aangezien ik gewoon bestanden kan bekijken, spellen kan spelen (ook bovenstaande) en foto's kan maken + bekijken. Ook de bovenstaande apps van de SD-kaart naar de telefoon verplaatsen, dan terug werkt. Alleen het bijwerken gaat dus niet.
Ik heb al naar het 'Desire HD verkloot je SD-kaart' topic gekeken, maar daar wordt dus de hele SD-kaart onklaar gemaakt en dat heb ik niet.
Iemand anders met een verklaring / zelfde probleem?
Thanks!
*edit: Stupid Zombies naar de telefoon verplaatst en proberen bij te werken, zelfde probleem. Ligt het dan aan de Market? Andere programma's bijwerken gaat wel gewoon (o.a. Launcher7 en Layar).
*edit2: Desire HD is standaard met laatste OTA update (1.72 dacht ik)
Ik heb al een reset geprobeerd, inclusief de SD-kaart ontkoppelen en in en uit halen. To no avail.
De SD-kaart werkt wel, aangezien ik gewoon bestanden kan bekijken, spellen kan spelen (ook bovenstaande) en foto's kan maken + bekijken. Ook de bovenstaande apps van de SD-kaart naar de telefoon verplaatsen, dan terug werkt. Alleen het bijwerken gaat dus niet.
Ik heb al naar het 'Desire HD verkloot je SD-kaart' topic gekeken, maar daar wordt dus de hele SD-kaart onklaar gemaakt en dat heb ik niet.
Iemand anders met een verklaring / zelfde probleem?
Thanks!
*edit: Stupid Zombies naar de telefoon verplaatst en proberen bij te werken, zelfde probleem. Ligt het dan aan de Market? Andere programma's bijwerken gaat wel gewoon (o.a. Launcher7 en Layar).
*edit2: Desire HD is standaard met laatste OTA update (1.72 dacht ik)
[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 11-04-2011 19:10 ]