Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi guys! Ik zit met een probleem. Sinds een week ofzo kan ik updates van apps die op mijn SD-kaart staan niet meer bijwerken, dan geeft hij aan dat het mislukt is. De apps waarbij dit gebeurd zijn Cordy, Pinball Deluxe en Stupid Zombies. Ik heb ook geprobeerd om de app te verwijderen en weer te installeren (bij Pinball Deluxe) maar nu kan ik die helemaal niet meer installeren.

Ik heb al een reset geprobeerd, inclusief de SD-kaart ontkoppelen en in en uit halen. To no avail.

De SD-kaart werkt wel, aangezien ik gewoon bestanden kan bekijken, spellen kan spelen (ook bovenstaande) en foto's kan maken + bekijken. Ook de bovenstaande apps van de SD-kaart naar de telefoon verplaatsen, dan terug werkt. Alleen het bijwerken gaat dus niet.

Ik heb al naar het 'Desire HD verkloot je SD-kaart' topic gekeken, maar daar wordt dus de hele SD-kaart onklaar gemaakt en dat heb ik niet.

Iemand anders met een verklaring / zelfde probleem?

Thanks!

*edit: Stupid Zombies naar de telefoon verplaatst en proberen bij te werken, zelfde probleem. Ligt het dan aan de Market? Andere programma's bijwerken gaat wel gewoon (o.a. Launcher7 en Layar).

*edit2: Desire HD is standaard met laatste OTA update (1.72 dacht ik)

[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 11-04-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Werkt je SD kaart zelf nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je wel genoeg vrij geheugen om de apps bij te werken? Mijn Desire begint vanaf 15 MB vrij geheugen te zeure dat het geheugen bijna op is en doet dan niet veel meer qua apps bijwerken. Je zou ook eens kunnen proberen om in het menu bij [Toepassingen>Toepassingen beheren] je market op te zoeken en daar te kiezen voor [Cache wissen]. Start dan je Market nog eens op en kijk eens of hij dan wel begint te updaten. Probeer het anders ook eens via 3G ipv WiFi of andersom. Controleer ook voor het updaten of de app [Talk] zich aan kan melden, als dat niet lukt, werkt je market ook niet goed.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik neem aan dat je mijn post wel helemaal gelezen hebt? ;)
janvanduschoten schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:07:
Heb je wel genoeg vrij geheugen om de apps bij te werken? Mijn Desire begint vanaf 15 MB vrij geheugen te zeure dat het geheugen bijna op is en doet dan niet veel meer qua apps bijwerken. Je zou ook eens kunnen proberen om in het menu bij [Toepassingen>Toepassingen beheren] je market op te zoeken en daar te kiezen voor [Cache wissen]. Start dan je Market nog eens op en kijk eens of hij dan wel begint te updaten. Probeer het anders ook eens via 3G ipv WiFi of andersom. Controleer ook voor het updaten of de app [Talk] zich aan kan melden, als dat niet lukt, werkt je market ook niet goed.
Vrij telefoongeheugen is nog 722MB en SD kaart geheugen nog 6,24GB, dus dat zou genoeg moeten zijn dacht ik zo. Het wissen van de Market cache helpt ook niet, daarna mislukt de update gewoon weer. Google Talk werkt bij mij ook prima en het downloaden van de app via de mobiele dataverbinding itt wifi helpt helaas ook niet. Bedankt voor het meedenken!

Iemand anders?