Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C# / JBoss] CGI C# console applicat

Pagina: 1
Acties:

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-10 09:57
Voor een bepaalde service die ik moet aanroepen heb ik een CGI applicatie nodig onder een JBoss server, gezien dat deze CGI applicatie moet communiceren met een aantal C# DLL's leek het logisch om deze CGI applicatie ook in C# te schrijven.

Opzich gaat dit aardig, een console based C# applicatie is prima aan te roepen door JBoss als CGI applicatie en ik krijg response terug.

Dus ik was van plan om deze test uit te breiden naar de werkelijk applicatie, maar dan gaat het ineens allemaal mis. Ik had namelijk niet getest of de DLL's ook geladen konden worden en ik krijg dat nu niet voor elkaar.

Wanneer ik een DLL toevoeg aan mijn applicatie (ter test bijvoorbeeld JSON.net) en ik voer een call uit naar een klasse in die applicatie dan krijg ik de volgende foutmelding in de JBoss console:
Unhandled Exception: System.IO.FileLoadException: Hash validation failed for file or assembly 'Newtonsoft.Json.Net35, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=30ad4fe6b2a6aeed'.

De CGI applicatie vindt dus schijnbaar wel de DLL (hij weet versieinformatie e.d. erbij te noemen), maar kan die dus niet laden in verband met een of andere Hash validatie fout. Hier kan ik helaas bijzonder weinig over vinden op Google (als in bijna niets) en ik heb werkelijk geen idee waarom dit fout zou gaan...

Wanneer ik dezelfde console applicatie uitvoer via cmd.exe, dan werkt hij prima en kan ik de klassen uit de DLL's prima gebruiken...

Iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat de DLL's toch ook geladen kunnen worden wanneer ik de applicatie aanroep als CGI applicatie in JBoss?

Even ter informatie:
- Windows 7, UAC uitgeschakeld
- JBoss 6.0.0 final
- .NET Framework 4.0

Edit: In de logging staat ook het volgende:

runCGI (stderr):LOG: Attempting download of new URL file:///D:/Apps/jboss-4.2.3/server/default/deploy/sygic-connector.war/WEB-INF/cgi/Newtonsoft.Json.Net35.DLL.
runCGI (stderr):ERR: Failed to complete setup of assembly (hr = 0x80090006). Probing terminated.

[ Voor 8% gewijzigd door Mikey NL op 11-04-2011 20:32 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Hoezo Compact Framework op een server? Compact Framework is AFAIK bedoeld voor smartphones e.d.?

https://niels.nu

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-10 09:57
Hydra schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:03:
Hoezo Compact Framework op een server? Compact Framework is AFAIK bedoeld voor smartphones e.d.?
Lol, uiteraard geen compact framework... heb hiervoor een ontwerp geschreven met betrekking tot compact framework voor een mobiele applicatie... uiteraard gaat het om het gewone .net framework.