Hallo tweakers,
Ik ben met Informatica bezig met een cursus PHP d.m.v. een Engelse handleiding van het internet (de luie zakken kunnen niet eens zelf een cursus maken...). Ik ben nu bezig met het hoofdstuk "PHP - Arrays" (zie deze handleiding, het hoofdstuk "PHP - Arrays"). Hierin moet ik de volgende opdracht maken:
Create a new PHP file.
Create a variable with the arrays: - “1” with value “first” - “2” with value “second” - “3” with value “third”
Echo all arrays.
Save the file to your personal directory. Name it: php-13-1.php.
Dit heb ik gedaan volgens de opdracht:
Vervolgens krijg ik de foutmelding dat er in line 8 iets fout zit... Ik kan niet raden wat dat is, jullie wel?
Ik ben met Informatica bezig met een cursus PHP d.m.v. een Engelse handleiding van het internet (de luie zakken kunnen niet eens zelf een cursus maken...). Ik ben nu bezig met het hoofdstuk "PHP - Arrays" (zie deze handleiding, het hoofdstuk "PHP - Arrays"). Hierin moet ik de volgende opdracht maken:
Create a new PHP file.
Create a variable with the arrays: - “1” with value “first” - “2” with value “second” - “3” with value “third”
Echo all arrays.
Save the file to your personal directory. Name it: php-13-1.php.
Dit heb ik gedaan volgens de opdracht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <html>
<body>
<?php
$variable_array[1]=first;
$variable_array[2]=second;
$variable_array[3]=third;
echo .$variable_array[1]. "en" .$variable_array[2]. "en" .$variable_array[3].;
?>
</body>
</html> |
Vervolgens krijg ik de foutmelding dat er in line 8 iets fout zit... Ik kan niet raden wat dat is, jullie wel?