Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] Fout in code?

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben met Informatica bezig met een cursus PHP d.m.v. een Engelse handleiding van het internet (de luie zakken kunnen niet eens zelf een cursus maken...). Ik ben nu bezig met het hoofdstuk "PHP - Arrays" (zie deze handleiding, het hoofdstuk "PHP - Arrays"). Hierin moet ik de volgende opdracht maken:
 Create a new PHP file.
 Create a variable with the arrays: - “1” with value “first” - “2” with value “second” - “3” with value “third”
 Echo all arrays.
 Save the file to your personal directory. Name it: php-13-1.php.

Dit heb ik gedaan volgens de opdracht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<body>
    <?php
        $variable_array[1]=first;
        $variable_array[2]=second;
        $variable_array[3]=third;

echo .$variable_array[1]. "en" .$variable_array[2]. "en" .$variable_array[3].;
?>
</body>
</html>

Vervolgens krijg ik de foutmelding dat er in line 8 iets fout zit... Ik kan niet raden wat dat is, jullie wel? :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:44:

Vervolgens krijg ik de foutmelding dat er in line 8 iets fout zit... Ik kan niet raden wat dat is, jullie wel? :)
Huiswerk maken en debuggen mag je zelf doen ;)
Debuggen: Hoe doe ik dat?

Hint: Begin gewoon eens met de foutmelding te lezen ;) Kratje bier dat 'ie zeurt over 1 (of meerdere) punten die staan op plekken waar ze niet horen. En los je dat op dan is de kans groot dat 'ie zeurt over undefined constants.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 11-04-2011 14:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.