Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

plug om usb poort fysiek te blokkeren?

Pagina: 1
Acties:

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Weet er iemand waar je caps of pluggen voor ongebruikte usb poorten te maskeren kunt vinden? Juist de pc van mijn vrouw omgebouwd in een originele stacker, die helaas 6 usb poorten vooraan heeft, waar het moederbord er maar 4 kan voorzien. Zoek iets om de 2 overigen te maskeren, zodat het er deftig uitziet (en ik niet in de vicieuse "het werkt niet" cirkel terecht kom.

dealextreme en ebay leveren niets op - of ik gebruik de verkeerde zoektermen (usb + zo goedkoop mogelijk, usb cover, usb caps, usb plug).

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Haal je er zo uit.

Achterkant van de PC kan je zo een plastic plaatje tussen de USB poorten en de backplate doen. Voorop kan je denk ik weinig doen, behalve intern de kabels eruithalen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37

Rmg

En zoiets? Werkt met een sleutel http://www.lindy-usa.com/...lour-code-blue/40452.html

[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 11-04-2011 11:57 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
D4NG3R schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:56:
[...]

Haal je er zo uit.

Achterkant van de PC kan je zo een plastic plaatje tussen de USB poorten en de backplate doen. Voorop kan je denk ik weinig doen, behalve intern de kabels eruithalen.
Wat maakt het uit dat je het er zo uithaalt :? Het is niet voor beveiliging, hij wil het zodat het er mooier uitziet en 'ie niet iedere keer een poort gebruikt die niet werkt.

The devil is in the details.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Of je gebruikt iets als dit:

http://www.highflow.nl/be...u01-internal-usb-hub.html

En je sluit die extra poorten wel aan!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

D4NG3R schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:56:
[...]

Haal je er zo uit.

Je hebt de vraag niet helemaal begrepen zeker? De kabels zijn er intern al uit. Maar daar ligt het probleem. Van de 6 poorten aan de voorkant werken er maar 4 dus iedere keer als in de andere poort iets zit krijgt hij te horen "het werkt niet".

Vandaar dat de aangedragen oplossingen prima zijn. Als er al iets in de poort zit zal deze niet als eerste gebruikt worden.

👑

• -Paul-
  • Laatst online: 19:48
Een andere optie is misschien om twee poorten achterop op te offeren en deze om te leiden naar de aansluitingen aan de voorkant.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
ajakkes schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:59:
[...]

Je hebt de vraag niet helemaal begrepen zeker? De kabels zijn er intern al uit. Maar daar ligt het probleem. Van de 6 poorten aan de voorkant werken er maar 4 dus iedere keer als in de andere poort iets zit krijgt hij te horen "het werkt niet".

Vandaar dat de aangedragen oplossingen prima zijn. Als er al iets in de poort zit zal deze niet als eerste gebruikt worden.
Op het kabeltjes gedeelte na is de oplossing die er wordt aangedragen wel een goede. Zo hebben we op het werk op de publieke pc's ook de usb poort afgescherm. Gewoon van binnenuit een plaatje ervoor geschoven en vastgelijmd.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Of je legt er een usb-hubje in waarmee je de poorten juist wel weer kunt gebruiken. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb een mooi rubberdopje op de usb poort van mijn autoradio (rechts op foto)
Afbeeldingslocatie: http://media.snimka.bg/1608/009472169.jpg?r=0
Pioneer DEH 4000UB

Maar die houd ik zelf :9

Wat je wel kunt doen is zwarte isolatie tape over de poorten doen aan de binnekant.

Stadia was beter....

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
het tweede is idd wat ik wou; vreemd dat ik dat zelf niet vond (nochtans usb cap gezocht - leuk dat ze ze zelf "hard to find" omschrijven).

Het is voor de pc van mijn vrouw - ik denk dat de WAF van zwarte tape over de voorkant van een chassis net iets te min is ;-)

extra usb's is niet nodig; van de 10 poorten zijn er nu maar 4 in gebruik - buiten een usb stick gaat daar niet veel meer inkomen. Al de rest van de aansluitingen zijn ofwel esata ofwel firewire 800. twee poorten achteraan opofferen vereist soldeerkunsten die ik niet heb, en veel zin om de kabel achter de cpu koeler te leiden.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

hoezo, front dr af, poorten losmaken, tape strak over de onbruikbare poorten trekken (paar lagen, lekker stevig) en dan alles weer in elkaar schroeven. als je het een beetje rimpel-vrij hebt gedaan lijkt het net een plastic plaatje wat ervoor zit. :)

• ajakkes
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Had je niet eerst een andere oplossing gelinked?

👑

Pagina: 1