Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
Mijn vriendin en ik pingen nogal veel met elkaar via onze blackberry's, nu krijg ik binnenkort een Iphone en dan kun je ook pingen via pingchat of whatsapp. Maar mijn vriendin vergeet nogal eens haar beltegoed op te waarderen en met de blackberry's onderling kunnen we dan nog steeds pingen.
Is dit met Pingchat en Whatsapp ook of moet je dan beltegoed hebben?

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:34
Zolang je databundel geldig is, kun je gewoon Whatsappen en Pingen :)

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

Ja Whatsapp maakt gebruik van internet (databundel of wi-fi).

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
heuker schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:52:
Zolang je databundel geldig is, kun je gewoon Whatsappen en Pingen :)
Ik weet niet precies hoe dat werkt met Blackberry PrePaid, omdat ik zelf altijd abonnementen heb gehad, maar nu kan ik gewoon met haar pingen als haar tegoed op is? Dus van Iphone4 naar Blackberry kan dat straks ook, mits de apps geinstalleerd zijn?

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 15:05

Flappiewappie

Hier nog meer

el frikandel schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:12:
[...]

Ik weet niet precies hoe dat werkt met Blackberry PrePaid, omdat ik zelf altijd abonnementen heb gehad, maar nu kan ik gewoon met haar pingen als haar tegoed op is? Dus van Iphone4 naar Blackberry kan dat straks ook, mits de apps geinstalleerd zijn?
Je koopt elke keer een bundel voor 30dagen internet (of een bepaalde hoeveelheid) dus als het beltegoed op is en deze bundel loopt nog kun je gewoon "onbeperkt" met elkaar pingen.

Hier staat wat

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54

Releases

Ja maar!

De blackberry prepaid pakketen die nu verkocht worden zijn op prepaid basis maar hebben wel ''onbeperkt'' ping en web zover ik in de reclames heb gezien, dus dit zou dus gewoon moeten kunnen.

Weet je het niet zeker, stap eens bij een provider langs?

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Volgens mij is de Whatsapp applicatie anders dan Blackberry's eigen ping applicatie en kan je niet van je iphone direct pingen naar Blackberry's of vise versa. Wel kan je op je Blackberry ook Whatsapp installeren en via die applicatie onderling communiceren. Het is dus de vraag of je onbeperkt internet bij een prepaid Blackberry krijgt.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

Ping = alleen blackberry''s
Whatsapp = Android Ios en Blackberry.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op de iPhone is het afhankelijk van wat voor soort data abonnement je gebruikt maakt, doe je dit bv met een vodafone prepaid heb je per maand 250MB, als deze op zijn (en je "normale tegoed" ook) dan lukt het niet meer om te pingen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 17:21
Yintha schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:33:
Whatsapp = Android Ios en Blackberry.
& iOS (Apple) & Symbian (Nokia)

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11 15:48
Yintha schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:33: