Een Goede Gamelaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HAllo.

Ik zou graag wat tips willen hebben waar ik het beste op kan letten bij een gaminglaptop of wat ik er het beste in kan zetten, Mijn maximale bedrag is €2450,-. ik wou er wel graag een webcam in hebben. en spellen zoals flight simulator x en call of duty blackops moeten er snel en mooi op kunnen gespeeld worden,

wie heeft er tips of andere comments, help me dan.

Groeten Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Een goede startpunt is de bestbuy guide: [NBBG Aanschaf] Gamingnotebook februari 2011.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
..en daar is het dan wel zo'n beetje mee gezegd. De BBG zelf en het discussietopic dat hierboven gelinkt wordt helpen je een behoorlijk eind op weg. Pas als je er met die guides helemaal niet uit komt omdat de systemen in de verste verte nog niet op jouw eisen lijken, kun je in CSL een topic openen (lees dit even: *LET OP* - Wat moet ik kopen). Maar als ik het zo zie is dat niet nodig, en moet je met de BBG al erg ver komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat lijkt me ook een juiste conclusie. Mocht je er verder niet uitkomen, dan kan je eventueel doorgaan in Complete Systemen & Laptops. Vergeet echter dan niet eerst: *LET OP* - Wat moet ik kopen door te lezen.

EDIT: Ook modjes kunnen elkaar in de weg lopen :+

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 11-04-2011 08:55 ]

Dit topic is gesloten.