Ik zit met een raar probleem.
Als ik mijn laptop bedraad op mijn modem of router aansluit haal ik een 40/4 snelheid (Mbit)
draadloos is het echt drama, dan weer (down) 8 of 11 of 15 en af en toe 18. Up is vaak redelijk tussen 3 en 4 maar soms ook 1.
Op mijn HTC desire of Ipad haal ik wel altijd +15Mbit.
Voorheen toen de Ziggo snelheid nog 20/3 was haalde ik draadloos altijd strak deze snelheid. Nu is het wel een tijdje geleden toen ik deze tests deed. Met de nieuwe verhoging naar 40 dacht ik ga effe testen maar echt bedroevend.
Lijkt op een laptop probleem aangezien ik op andere devices wel een hoge snelheid haal.
Kanalen heb ik al wat in gewisseld maar geen result..
Iemand ideas? Router kan niet stuk wezen lijkt me.
laptop heeft trouwens systeem herstel gehad van dik 3 week terug.
Router is netgear (ziggo) WNR3500V2
Als ik mijn laptop bedraad op mijn modem of router aansluit haal ik een 40/4 snelheid (Mbit)
draadloos is het echt drama, dan weer (down) 8 of 11 of 15 en af en toe 18. Up is vaak redelijk tussen 3 en 4 maar soms ook 1.
Op mijn HTC desire of Ipad haal ik wel altijd +15Mbit.
Voorheen toen de Ziggo snelheid nog 20/3 was haalde ik draadloos altijd strak deze snelheid. Nu is het wel een tijdje geleden toen ik deze tests deed. Met de nieuwe verhoging naar 40 dacht ik ga effe testen maar echt bedroevend.
Lijkt op een laptop probleem aangezien ik op andere devices wel een hoge snelheid haal.
Kanalen heb ik al wat in gewisseld maar geen result..
Iemand ideas? Router kan niet stuk wezen lijkt me.
laptop heeft trouwens systeem herstel gehad van dik 3 week terug.
Router is netgear (ziggo) WNR3500V2