Ik ben van plan om een nieuwe pc in elkaar te zette, deze zal voornamelijk voor gaming gebruikt worden.
Meestal shooters maar ook soms wat minder zware (maar instabielere) spellen.
hierbij hoef ik niet de allerhoogste settings maar is normaal of wat daarboven ook al goed.
Ook qua resolutie hoeft het allemaal niet geweldig 1280x1024 is genoeg. Dit wil ik dan wel graag op een goede FPS spelen 60(?)
ik zou graag de prijs rond de 400E houden, al weet ik niet of ik hierdoor niet al weer snel een nieuwe pc moet kopen, want dat is iets wat ik heel graag wil vermijden: snel weer een nieuwe moeten kopen.
Ik heb zelf al een setje uitgezocht waarvan ik denk dat die het kan doen:
MS-Tech CA-0300 Raptor SE
47,62E azerty
AMD Athlon II X3 450 / 3.2 GHz
64,75E azerty
OCZ ModXStream Pro 600W
65,97E azerty
Mushkin Blackline 2 x 2 GB PC3-12800
53,35E azerty
ASRock 770 Extreme3
62,43E azerty
MSI ATI R5670-PMD1G
69,95Emnm-computers.nl
Seagate 3,5 inch 1TB
47,90E acesdirect.nl
totaal: 412E
Nou is dit mijn eerste echte custom build(heb al wel succesvol met oude hardware gerommeld) en heb ik dus nog een paar vragen:
zijn er bepaalde garantie/officiële support dingen waardoor de garantie kan vervallen als je bepaalde onderdelen combineert?
is deze setup daadwerkelijk goed genoeg of mis ik nog iets, of kan er misschien zelfs iets af?
vergeet ik nog iets anders?
B.v.d.
Stardidi
Meestal shooters maar ook soms wat minder zware (maar instabielere) spellen.
hierbij hoef ik niet de allerhoogste settings maar is normaal of wat daarboven ook al goed.
Ook qua resolutie hoeft het allemaal niet geweldig 1280x1024 is genoeg. Dit wil ik dan wel graag op een goede FPS spelen 60(?)
ik zou graag de prijs rond de 400E houden, al weet ik niet of ik hierdoor niet al weer snel een nieuwe pc moet kopen, want dat is iets wat ik heel graag wil vermijden: snel weer een nieuwe moeten kopen.
Ik heb zelf al een setje uitgezocht waarvan ik denk dat die het kan doen:
MS-Tech CA-0300 Raptor SE
47,62E azerty
AMD Athlon II X3 450 / 3.2 GHz
64,75E azerty
OCZ ModXStream Pro 600W
65,97E azerty
Mushkin Blackline 2 x 2 GB PC3-12800
53,35E azerty
ASRock 770 Extreme3
62,43E azerty
MSI ATI R5670-PMD1G
69,95Emnm-computers.nl
Seagate 3,5 inch 1TB
47,90E acesdirect.nl
totaal: 412E
Nou is dit mijn eerste echte custom build(heb al wel succesvol met oude hardware gerommeld) en heb ik dus nog een paar vragen:
zijn er bepaalde garantie/officiële support dingen waardoor de garantie kan vervallen als je bepaalde onderdelen combineert?
is deze setup daadwerkelijk goed genoeg of mis ik nog iets, of kan er misschien zelfs iets af?
vergeet ik nog iets anders?
B.v.d.
Stardidi