Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec07
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 10:12
Heey allemaal,

Wij hebben hier een Philips 32PFL7605H/12 TV staan en gebruiken een Philips HDRW 720/00 Dvd recorder met harddisk. Nu hebben we het voor elkaar gekregen om digitale tv te kijken zonder tussen komst van een externe decoder. Alleen nu kunnen we deze digitale zenders niet meer opnemen met de Harddisk recorder. Toen ik de decoder nog gebruikte ging dit door de hdd recorder op scart 2 te zetten (scart uit decoder -> scart in HDD Recorder).

De vraag is: hoe krijg ik het voor elkaar om de hdd recorder beeld op te laten nemen van de (ingebouwde decoder in de) tv. Hieronder een plaatje van de setting vroeger en nu

Vroeger:
http://img822.imageshack.us/img822/1417/vroeger.png

Nu:
http://img16.imageshack.us/img16/7360/79199320.png

Met vriendelijke groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

nec07 schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:47:
De vraag is: hoe krijg ik het voor elkaar om de hdd recorder beeld op te laten nemen van de (ingebouwde decoder in de) tv. Hieronder een plaatje van de setting vroeger en nu
Niet. Je tv stuurt het beeld wat je ziet niet naar buiten toe.
Enige manieren om op te nemen is:
- opnemen met de tv zelf op een HD (als de tv dat ondersteunt, en jouw model doet dat niet.)
- met de oude decoder er weer bij
- koop een decoder waarmee je kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Je hebt TV's waar het signaal op een SCART er ook weer uit gaat. Als je deze op de INput van je VCR doet, dan kun je het opnemen. Niet heel fantastische kwaliteit, maar toch. Of je pakt de decoder er weer bij. Neem je op vanaf je decoder terwijl je op je TV wat anders kijkt. Da's nog wel het mooiste imho :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2