Gezocht programma om upload te begrenzen

Pagina: 1
Acties:

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:15
Ik ben een Windows gebruikers en ben niet vertrouwd met applicaties voor het Mac platform.

Eén van mijn huisgenoten upload veelvuldig naar Hyves en dat is een bron van overlast voor o.a. een gamende huisgenoot.

Is er voor Mac een tool waarmee upload van applicaties begrenst kan worden? Ik heb het Mac board doorzocht, helaas zonder resultaat.

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-01 01:15
Het eerste wat in me op komt is niet zozeer een programma voor de mac, maar Quality of service. Heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij is dat een oplossing.

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:33
Als je een programma zoekt dan zal dit programma(die je dan gevonden hebt) alleen de upload snelheid van de desbetreffende computer waarop het geïnstalleerd is limiteren. Als iemand anders met een andere computer op het zelfde netwerk zit heeft hij/zij geen last van dat limiet(omdat dat limiet alleen geldt voor de computer waarop dit geïnstalleerd is).

Log eens in op je router en zoek naar bepaalde mogelijkheden met betrekking tot het limiteren van de down/uploadsnelheid.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37

iichel

Gazoooo

Kun je niet gewoon eens mat je huisgenoot gaan praten? :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Entonnoir kan upload en download snelheden voor poorten instellen :)
linkje: http://www.macupdate.com/app/mac/28072/entonnoir/

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:15
iichel schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:49:
Kun je niet gewoon eens mat je huisgenoot gaan praten? :P
En die tegen zijn browser laten zeggen dat die niet steeds de volle upload te laten pakken... ;) But seriously, uploaden met een browser is het probleem; die pakken altijd de volle upload.

Dank voor alle suggesties. Ik ga ze eens bekijken.
Pagina: 1