Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB wordt nergens herkend

Pagina: 1
Acties:

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
Ik heb een PS3break generic usb hub die niet meer wordt herkend. Een paar maanden geleden heb ik het op mijn pc aangesloten en toen werd het gewoon herkend en kon ik erop browsen, nu wordt het op geen enkel apparaat (ps3, andere pc) herkend.

Wel worden de drivers ervoor geïnstalleerd als ik het aansluit op de pc. :?

Via deze computer > beheren heb ik ook geprobeerd te zoeken naar de USB, maar die valt niet te vinden. Erg vervelend!

Een aantal jaren terug had ik soortgelijk probleem met mijn externe HDD. Destijds had ik een programma gevonden om de schijf een driveletter te geven, heb geen idee meer hoe dit programma heet, maar sindsdien werkt het op ALLE apparaten, zou fijn zijn als iemand een oplossing had of naam van deze programma! ;)

Verwijderd

programma gevonden om de schijf een driveletter te geven
- Config > admin tools > comp beheer > schijf beheer

-via > rechtermuis op deze comp > eigenschappen > geaddvanceerde instellingen > hardware > apparaat beheer > kan je de universele ...bus onderaan vinden en desnoods een keer wegooien / deinstaleren

-wat je ook kaan testen is of in de BIOS (zie manual hoe je er in komt) of "leagacy support" aanstaat die kan helpen

• melkislekker
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:11:
[...]
- Config > admin tools > comp beheer > schijf beheer

-via > rechtermuis op deze comp > eigenschappen > geaddvanceerde instellingen > hardware > apparaat beheer > kan je de universele ...bus onderaan vinden en desnoods een keer wegooien / deinstaleren

-wat je ook kaan testen is of in de BIOS (zie manual hoe je er in komt) of "leagacy support" aanstaat die kan helpen
Ik heb trouwens Win7 in NL versie, vergeten bij te vermelden dus vind admin tools niet :P

p.s. Heb Apparaatbeheer gevonden en universele bussen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de usb wordt niet gevonden. Bovendien mocht het werken dan zou het alsnog enkel werken op mijn computer en niet op andere apparaten... |:(

[ Voor 16% gewijzigd door melkislekker op 10-04-2011 16:34 ]

Verwijderd

Windows Toets + R: diskmgmt

Edit> diskmgmt.msc

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 16:20 ]

• melkislekker
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:20:
Windows Toets + R: diskmgmt

Edit> diskmgmt.msc
Deze bedoelde ik dus in de openingspost, USB wordt hier niet gevonden, enkel schijf C...

• melkislekker
Niemand? Het is trouwens dat de usb het wel gewoon doet, hij wordt overal gevonden, maar niet herkend.

Op de PS3 is het zelfs een onbekend apparaat.
Modbreak:Aub niet binnen 24u schoppen. Tweakers helpen je graag, maar hebben soms IRL andere dingen te doen. Als je daar geen geduld voor hebt kun je beter de helpdesk bellen...

[ Voor 38% gewijzigd door dion_b op 12-04-2011 13:17 ]

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 16:47

Joran

<3 natalee

melkislekker schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:53:
Niemand? Het is trouwens dat de usb het wel gewoon doet, hij wordt overal gevonden, maar niet herkend.

Op de PS3 is het zelfs een onbekend apparaat.
waarschijnlijk omdat de microcontroller het overneemt en de PS3break-actie uitvoert, zit er geen knopje op het apparaat? (na indrukken zou je in dfu-modus moeten komen)

Op de PS3 wordt hij als onbekend gevonden als je tijdens het opstarten niet (snel genoeg) op power > eject hebt geduwd

Send me your gameboys

• melkislekker
Joran schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:56:
[...]

waarschijnlijk omdat de microcontroller het overneemt en de PS3break-actie uitvoert, zit er geen knopje op het apparaat? (na indrukken zou je in dfu-modus moeten komen)

Op de PS3 wordt hij als onbekend gevonden als je tijdens het opstarten niet (snel genoeg) op power > eject hebt geduwd
Ik heb dat direct gedaan, ook op de pc wordt het niet gevonden, dat terwijl de USB nog prima in orde is. Nee, er is geen beveiligingsknop op de USB.

Is het dus niet mogelijk om met ene programma de USB universeel herkenbaar te maken?

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 16:47

Joran

<3 natalee

Niet dat ik weet, aangezien hij voor het jailbreak op de ps3 meteen zijn code moet uitvoeren. Als ik wat plaatjes op google zoek van de ps3break, zie ik er wel een zwart knopje in het midden (versie 1.0) of een grijs knopje aan de zijkant (versie 1.2) op zitten. Heb jij een andere versie?

Send me your gameboys

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

USB is meer Overige Hardware dan iets specifiek Processor, Moederbord of Geheugens...

Move PMG -> OH

Oslik blyat! Oslik!

• melkislekker
Joran schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:
Niet dat ik weet, aangezien hij voor het jailbreak op de ps3 meteen zijn code moet uitvoeren. Als ik wat plaatjes op google zoek van de ps3break, zie ik er wel een zwart knopje in het midden (versie 1.0) of een grijs knopje aan de zijkant (versie 1.2) op zitten. Heb jij een andere versie?
v.3.1, ik zie nu het knopje indeed. Echter, nergens zie ik in een tutorial dat je erop moet drukken, en al druk ik erop er gebeurt niets, op gene enkele apparatuur.

• melkislekker
Niemand? :'(
Pagina: 1