Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volgorde topics MyAT

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Ik zag een topic in de AT van iemand waarvan ik al eerder een topic had gelezen. Ik klik het topic aan, daarna z'n gebruikersnaam en daarna Post History in z'n MyReact. Toen zag ik dit:
Post History

Vervolgens klikte ik op SEA en zag dit:
SEA

De volgorde in de Post History (en het lijkt ook alleen bij andere users op te treden?) lijkt niet te kloppen, hoewel ik het standaardoverzicht heb. Als ik op "Sorteer op laatste reactie door DeProfessor." klik verandert er niets, maar als ik vervolgens weer op "Sorteer op laatste reactie." klik, verschijnt het correcte overzicht, met het topic waar het laatst in is gereageerd bovenaan. De URL is dan wel veranderd (dan wordt /topics/0 toegevoegd).

[ Voor 0% gewijzigd door CodeCaster op 10-04-2011 15:22 . Reden: O-) ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:53
Ik krijg dit anders ook te zien als ik naar jouw AT ga, dus hij is in ieder geval niet de enige. Vraag blijft of dit een bug is of niet.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Er zit inderdaad een switch in de code die de initiele sortering bepaalt op basis van het feit of je naar je eigen posthistory zit te kijken of naar die van iemand anders. Waarom dat precies zo is weet ik echter niet; het zit er iig al jaren in :P

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat ik die swicth er maar gewoon uitsloop; het zorgt voor inconsistenties en ik zie ook geen reden waarom de initiele sortering anders zou moeten zijn bij het kijken naar de posthistory van iemand anders.

Intentionally left blank

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Lijkt mij ook logischer, ja. :) Alvast bedankt!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Done :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.