ondertussen ben ik 4 maanden verder met mijn zoektocht naar de beste php framework. ik heb ze allemaal getest en zend komt op mij het professioneelst en best over. als iemand nog 1 suggestie heeft voor 1 beter framework, type het hier ff neer.
Verwijderd
Veel plezier met het gebruik van Zend Framework dan. Welk framework het beste is hangt natuurlijk ook af van de mate waarin je op een framework wilt bouwen, performance, schaalbaarheid, etcetera. Zonder informatie over dat alles is elk topic erover waardeloos.
Vertel ons ook meteen even wat je precies hebt getest en wat je bevindingen waren. Anders kunnen we alleen maar raden wat eventueel beter kan zijn.
Voor 4 maanden zoeken heb je bijzonder weinig informatie beschikbaar...
Anyway, ik vind persoonlijk Symfony wel erg netjes. Maar ik ben tegenwoordig meer van het Python kamp. PHP is _zo_ 2004
Anyway, ik vind persoonlijk Symfony wel erg netjes. Maar ik ben tegenwoordig meer van het Python kamp. PHP is _zo_ 2004
Dan is de grote vraag, wat vind je zoveel beter aan Python dan PHPWolfboy schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:44:
Voor 4 maanden zoeken heb je bijzonder weinig informatie beschikbaar...
Hier een Zend gebruiker trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 10-04-2011 14:52 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
ZpAz schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:51:
[...]
Dan is de grote vraag, wat vind je zoveel beter aan Python dan PHPDaarnaast is Python ook nog eens ouder dan PHP
- Niet dat dat zoveel zegt maar ach.
Hier een Zend gebruiker trouwens
offtopic:
Ik weet niet of dit topic de plaats is daarvoor. Maar als het om de vergelijking van frameworks gaat, kijk dan ook eens naar Django
Precies, ouder en volwassener
Ik weet niet of dit topic de plaats is daarvoor. Maar als het om de vergelijking van frameworks gaat, kijk dan ook eens naar Django
Precies, ouder en volwassener
[ Voor 4% gewijzigd door Wolfboy op 10-04-2011 14:58 ]
Neem absoluut eens een kijkje naar Lithium; http://lithify.me/. Een geweldig framework, wat immers nog niet helemaal af is maar wel klaar genoeg om er mee te spelen!
Is er een reden waarom je alleen naar PHP-frameworks kijkt? Zoals Wolfboy ook zegt, Django (Python) is een erg goed framework.
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Misschien omdat hij niet bekend is met Python?Kwastie schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:26:
Is er een reden waarom je alleen naar PHP-frameworks kijkt? Zoals Wolfboy ook zegt, Django (Python) is een erg goed framework.
Als je opzoek gaat naar een framework is het toch normaal om verder te kijken dan de ervaringen die je tot nu hebt met bijv. PHP? Een keuze van een framework is meestal iets waar je de komende jaren aan vast zit.
Voor django raad ik aan om de tutorial eens door te lezen.
En een programmeertaal erbij leren is (meestal) niet verkeerd.
Je leert er altijd wel iets van. En een goede programmeur heeft over het algemeen niet heel veel moeite met het leren van een nieuwe taal want de concepten (van het programmeren) blijven hetzelfde.
Ben zelf ook begonnen met PHP, maar Python i.c.m. Django bevalt me veel beter
Voor django raad ik aan om de tutorial eens door te lezen.
En een programmeertaal erbij leren is (meestal) niet verkeerd.
Ben zelf ook begonnen met PHP, maar Python i.c.m. Django bevalt me veel beter
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Ik zal na vier maanden dan maar dezelfde sluitmessage nog eens quoten. 
MueR schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:30:
Nou, kijk eens op http://www.phpframeworks.com/ en leef je uit. Lees ook Programming FAQ - Het FAQ/Beleid topic en Het algemeen beleid #quickstart even door.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()