reageren uitgeschakeld. wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Na uren browsen hoop ik hier mijn antwoord te kunnen vinden, want ik ben eventjes los.

Situatie:

Wordpress website op eigen host / domein ( 3.1.1 met NL vertaling )
Thema: Clearstyle 1.2

Website: http://www.subcc.nl/wordpress

Daar ik de website statisch wil gebruiken, en op dit moment geen interactie direct met de user nodig heb wil ik graag 'reageren uitgeschakeld.' wegkrijgen, maar het lukt me vooralsnog totaal niet.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

In comments.php:

*knip*

Heb ik geprobeerd:

code:
1
Comments are closed.
weg te halen, dit bood geen soelaas. ( dit is schijnbaar voor vele wel de oplossing, maar waarom voor mij niet? beats me.

ook in style.css:

*knip*

Heb ik voor vrijwel alle classes met:

code:
1
2
}
h3#comments-title {

code:
1
.commentlist {

volgegooit met display: none , zoals in de bovenstaande style.css , maar ook dit hielp niet.

Ik vrees dat het een combinatie van misschien een te oude template is, met de nieuwe wordpress? dat enkele regels code niet overeen komen. en dat de vertaling naar iets zoekt, wat er niet is.

Iemand een idee?

[ Voor 73% gewijzigd door MueR op 11-04-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 12:41

Roytoch

Nietes

Cascading Stylesheet:
1
.comments-link {display: none;} 

in je CSS zetten, onderin? Is beetje vies, het verbergt het alleen maar, maar je hebt het dan wel weg.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

thijszor schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:58:
Heb ik geprobeerd:

code:
1
Comments are closed.
weg te halen, dit bood geen soelaas. ( dit is schijnbaar voor vele wel de oplossing, maar waarom voor mij niet? beats me.
Dat het voor anderen werkt maar voor jou niet, heeft misschien te maken met het feit dat jij de Nederlandse vertaling hebt, en dat hij de Engelse tekst dan vervangt door de Nederlandse, ergo, Engels tekst weghalen werkt niet.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
roy.ahuis schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:02:
Cascading Stylesheet:
1
.comments-link {display: none;} 

in je CSS zetten, onderin? Is beetje vies, het verbergt het alleen maar, maar je hebt het dan wel weg.
Woei, bedankt! dat heeft inderdaad geholpen. zit alleen admin side nog met een " | " , maar als bezoeker zie je deze niet, dus daar valt prima mee te leven.

Concluderend wees ( volgens de broncode )
code:
1
<span class="comments-link"><span>Reageren uitgeschakeld</span>
naar iets wat nog niet eens in style.css stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenmelle
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 23:19

ikbenmelle

Front-end javascript developer

Vanaf het moment dat de comments.php leeg is, zal er automatisch een standaard template gehanteerd worden door WordPress. Daarom wil het comments.php maar "niet verdwijnen".

Om de comments daadwerkelijk te laten verdwijnen, moet je op elke "Page" en "Single" (een blogpost) de volgende regel verwijderen:

code:
1
<?php comments_template( '', true ); ?>

Daarmee zorg je ervoor dat je aangeeft dat er nooit comments op kunnen komen. Als je de comments weer terug wilt, dan plaats je deze regel code weer terug en werkt alles weer zoals vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Thijszor: lees de Quickstart, Devschuur® Beleid en Waar hoort mijn topic? nog een keer door voordat je nieuwe topics opent. Ik heb de ~200 regels compleet overbodige CSS en PHP weggehaald.

Ik ga dit topic (wat laat) sluiten, dit is feitelijk gewoon een scriptrequest waar niet bijster veel eigen inzet in te vinden is. Ik heb in drie minuten, uit de manual van Wordpress, je vraag beantwoord. Het staat er zelfs letterlijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.