Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbrod doet raar?

Pagina: 1
Acties:

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
Ik start net gezellig mijn computer op.
Start ik een game op, verander ik wat settings (grafische). Nou eerst de game start niet op en zegt geen input(de monitor zegt dat) Dus ik maar weer alles terug gezet, eigenlijk is het belachelijk want ik heb gewoon de resolutie evengroot gehouden. Maargoed, dan maar alles op low.
Voor zoover het voorprobleem.

Daarna ga ik een game(company of heroes) in en probeer ik wat te typen, dus ik druk op [enter] en typ: hi
Wat mijn pc dan doet, van venster veranderen en naar het bureaublad gaan en dan allerlei vensters openen. Met elke letter een ander venster. Zelfs met cijfers. Lekker vervelend want ik kon ook geen pijltjes gebruiken om over de map te zweven, ctrl+[cijfer] om groepjes te maken. Ging allemaal niet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb zelf al de taal van het toetsenbord veranderd, maar dat heeft geen zin.
En een virusscan is nu bezig eset.

dit leek mij de beste plaats om dit probleem te posten, ik wist niet waar anders.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

• alaintje
Heb ik, en tuurlijk niet. Ik heb gezocht op google, maar niks wat hier op leek.
Alsof ik niet snap hoe dit forum werkt. Maargoed.
Ik heb het probleem zelf al opgelost.

Verwijderd

Leuk dat je nog even vertelt hoe je het probleem hebt opgelost, handig voor anderen die mss dit probleem ervaren.

Welk toetsenbord heb je overigens?

• alaintje
Ik heb een standaard toetsendbord, OEM toetsenbord.
Ik had gewoon een vervelend virus, maar dat is denk ik niet de oorzaak.
De game veroorzaakt het dan lijkt mij. *zucht* Als ik de settings verander, moet ik die accepteren en dan de de hele pc opnieuw opstarten.

Waarom het de eerste keer niet opgelost werd, want ik had al een keer opnieuw opgestart, weet ik ook niet.
Was nogal een beetje raar... Lijkt een beetje sporadisch.
Sorry dat ik net een beetje fel reageerde. Ik kon op google hier namelijk niks gelijkswaardig over vinden.
Maargoed, ik ben blij dat het opgelost is!