UT Zoom Shockrifle, waar te downloaden ???

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:06
Ik speelde net ff een heel vet potje UT en daar kon je met instagib ook nog inzoomen :P

Waar kan ik die mutator downen of kan iemand 'm mailen of via icq sturen ???

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
je kunt ook een binding maken naar een andere fov volgens mij..dan ben je er ook

persoonlijk houd ik niet van zoomen

Verwijderd

Ik zou eens op www.unrealtournament.org kijken. Daar hebben ze heel veel mod's voor UT.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:52
mjah gewoon binden, ik heb de bind wel ;), hij werkt echter alleen in single player.
code:
1
Alt=fov 25 | onrelease fov 90

hier heb ik em onder alt gebind, dit is zeg maar een quakezoom, je moet de zoomknop inhouden om ingezoomd te blijven, zodra je em loslaat ga je weer naar je oude fov.

FoV = Field of View ;)

• kamerplant
  • Niet online
is dat niet gewoon cheaten? :?

:r

🌞🍃

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op vrijdag 22 maart 2002 18:52 schreef DataBeest het volgende:

ja, daarom staat het op planetunreal |:(

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 18:53 schreef CU2morO het volgende:

[..]

ja, daarom staat het op planetunreal |:(
Ja, dat valt mij ook tegen dat ze op planetunreal cheats zetten.. :{
Dit zit niet standaard in het spel, niet iedereen kent het, dus niet iedereen heeft het. Alleen maar een klein groepje.
Dat kleine groepje is dus wel bevoordeeld daardoor.
Vandaar dat ik dit echt als een cheat zie. :(

Jammer trouwens om te zien dat hier cheats goed gepraat worden.. als je het niet kan moet je oefenen, niet jezelf bevoordelen door te cheaten. Dat is LAME. :r

🌞🍃

Verwijderd

Die zoominsta.umod (http://www.planetunreal.com/modsquad/asp/breviews.asp?399
) is een server sided mutator, dus werkt alleen (doh) als de server het geinstalleerd heeft.

Dat fov truukje kan je zien als een cheat ja! maar dat werkt toch niet meer op CSHP/Utpure servers.

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:52 schreef DataBeest het volgende:

|:(
Op vrijdag 22 maart 2002 19:00 schreef Numb1 het volgende:
Die zoominsta.umod (http://www.planetunreal.com/modsquad/asp/breviews.asp?399

) is een server sided mutator, dus werkt alleen (doh) als de server het geinstalleerd heeft.

Dat fov truukje kan je zien als een cheat ja! maar dat werkt toch niet meer op CSHP/Utpure servers.
:) je slaat de spijker op zijn kop :)

• ravenger
ik zie et nut ook niet in van da fov truukje hehe, maar ok

Verwijderd

Je hebt ook een mutator dan zie je bij de sniperrife gewoon het heleveld maar als je dan inzoomd, komt er een schermpje in je beeld waarop je kan inzoomendus je ziet het veld en daarin uitvergroot waar je op mikt.

(l ijkt me nix maar ach dit gaat toch nergens over :P )

• ravenger
Op vrijdag 22 maart 2002 19:09 schreef happyman112 het volgende:
Je hebt ook een mutator dan zie je bij de sniperrife gewoon het heleveld maar als je dan inzoomd, komt er een schermpje in je beeld waarop je kan inzoomendus je ziet het veld en daarin uitvergroot waar je op mikt.

(l ijkt me nix maar ach dit gaat toch nergens over :P )
mjah je hebt ook een mod waarmee je op redeemers kan vliegen hehe, vet koel is da, met CTF op face, zie je op gegeven moment de flagcarrier op een redeemer door de lucht vliegen, zie em er maar es uit te halen lol

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:12 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

mjah je hebt ook een mod waarmee je op redeemers kan vliegen hehe, vet koel is da, met CTF op face, zie je op gegeven moment de flagcarrier op een redeemer door de lucht vliegen, zie em er maar es uit te halen lol
Knal de redeemer dan ontploft hij en klaar is /"me"

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 19:12 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

En dat is zeker geen cheat? :?

🌞🍃

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kan wel leuk zijn, als je maar niet gaat campen. Campen zuigt :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:51 schreef DataBeest het volgende:

[..]

En dat is zeker geen cheat? :?
Nee want dat is ook een server site mutator. Iedereen op die server kan, als de redeemer in zijn bezit is, er mee vliegen. :Z

I wordt er gek van dat heleboel mutators als cheat worden geclassificeerd terwijl ze dat niet zijn. want iedereen kan ze gebruiken |:(
Pagina: 1