Oude Apple TV + AirPlay... Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 07:25
Hallo allemaal, ik heb een 'oude' Apple TV met het laatste OS er op maar dus geen iOS. De verwachting is dat Apple geen nieuwe update meer maakt om o.a. AirPlay functionaliteit er in te krijgen. Ik kijk al jaren films met een Amerikaans iTunes account en verder heb ik nooit meer features gewild, maar nu ik een iPad heb en het gemak van Airvideo heb ontdekt, wil ik nu wel met 2 drukken op de knop middels AirPlay een video kunnen sturen naar mijn Apple TV.

Nu vraag ik mij af wat hier de eenvoudigste manier voor is. Ik wil geen tientallen extra keuze menu's of mogelijkheden waardoor de Apple TV mogelijk trager en instabieler wordt. Ik wil een simpele jailbreak in combinatie met een app ofzo waardoor AirPlay mogelijk wordt zonder vanuit een aparte app te hoeven werken. Ik neem even aan dat Remote HD zo werkt? Heeft iemand een uitstekend werkende oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 11:29
Zoek even op RemoteHD en Apple TV.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me