goedendag,
na dat mijn vorige carputer te langzaam werd en mijn programma's niet meer aan konden heb ik een nieuwe carputer samengesteld.
zie de volgende onderdelen:
M4-ATX voeding van 250watt
MSI 890GXM-G65
AMD Phenom II X4 910e
Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G
2x Western Digital Scorpio Blue WD5000BEVT, 500GB SATA
Nu heb ik hier windows 7 opgezet omdat ik eigenlijk nog een ssd op wil zetten,
nu mijn probleem.
mijn geluid komt alleen uit de voorste speakers.
ik zoeken en de knop autofill ingedrukt, maar dan lijkt het wel of ik in een rioolbuis zit.
verder krijg ik dan ook hele slechte bass, maar denk dat dat komt door die rioolbuis modus of zo.
als ik xp er op zet is het geluid wel goed, echter met mijn plan om een ssd aan te schaffen zal ik de trim functie missen.
verder zou ik 64 bit willen draaien en xp 64bit werkt mijn programma niet echt lekker op.
wie o wie kan me helpen, want ik ben al een maand of 3 aan het zoeken
groetjes jurrian
na dat mijn vorige carputer te langzaam werd en mijn programma's niet meer aan konden heb ik een nieuwe carputer samengesteld.
zie de volgende onderdelen:
M4-ATX voeding van 250watt
MSI 890GXM-G65
AMD Phenom II X4 910e
Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G
2x Western Digital Scorpio Blue WD5000BEVT, 500GB SATA
Nu heb ik hier windows 7 opgezet omdat ik eigenlijk nog een ssd op wil zetten,
nu mijn probleem.
mijn geluid komt alleen uit de voorste speakers.
ik zoeken en de knop autofill ingedrukt, maar dan lijkt het wel of ik in een rioolbuis zit.
verder krijg ik dan ook hele slechte bass, maar denk dat dat komt door die rioolbuis modus of zo.
als ik xp er op zet is het geluid wel goed, echter met mijn plan om een ssd aan te schaffen zal ik de trim functie missen.
verder zou ik 64 bit willen draaien en xp 64bit werkt mijn programma niet echt lekker op.
wie o wie kan me helpen, want ik ben al een maand of 3 aan het zoeken
groetjes jurrian