Nummering beeldschermen wisselen #1 = monitor, #2 =TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
Ik heb een merkwaardig probleem, zojuist een Asus HD5570 Silent in mijn PC gestopt waar ik een TV en een beeldscherm aan heb hangen.

Beeldscherm >> via DVI-D
LG TV >> via HDMI

Om een of andere reden verkiest Windows 7 ervoor om mijn LG TV als beeldscherm #1 te verkiezen en mijn monitor als #2

Dat maakt het wisselen tussen beeldschermen vervelend...

Via Win + P moet je nu kiezen voor alleen op projector weergeven als je je monitor wilt selecteren en andersom.

Ik wil dat mijn Monitor primair is en dus beeldscherm nummer 1 is en niet nummer 2

Hoe wissel ik dat om :9 ?!

Dus als ik kies voor Beeldscherm alleen weergeven op 1 moet dat dus mijn monitor zijn, welke dus nu als nummer 2 staat...

[ Voor 9% gewijzigd door StraightOn.NL op 09-04-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

niet de nummering, wel de main:

Afbeeldingslocatie: http://dl.maximumpc.com/galleries/dualmonitors/Win7_SelectMain.png

de extend uitzetten als je je 2e (niet main) scherm niet wilt gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door leuk_he op 09-04-2011 16:06 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
leuk_he schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:05:
niet de nummering, wel de main:

[afbeelding]

de extend uitzetten als je je 2e (niet main) scherm niet wilt gebruiken.
Klopt daarvan ben ik op de hoogte maar daarmee kan je dus hetgeen niet veranderen dat ik graag wil.

Ik wil dus dat ik de sneltoetsen op de juiste manier kan gebruiken, en volgens gaat dat nu fout omdat de nummering dus verkeerd is. Ik heb al heel wat gegoogeld maar het antwoord nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als het ergens kan kan het in het catalyst center. Geen idee, zit nu achter een single monitor. Overigens kun je daar ook hotkeys activeren, wellicht kun je de profielen zo krijgen dat je hetzelfde effect hebben.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.