5870 Eyefinity6 onmogelijke scoreverhoging

Pagina: 1
Acties:

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-02 20:56

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Met de 5870 eyefinity6 van club3d scoor ik op stock een slechte score. Zodra ik hem ook maar een klein beetje OC, is de puntenverhoging wel heel erg groot.
Ik heb een halve review geschreven productreview: Club3D HD5870 Eyefinity6 Edition review door Thomg en daar staan ook de foto's. Doe ik iets fout als hij op stock staat???

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik vermoed dat de kaart niet in 3d modus wilt en via overklokken zal je dit overrulen.

Je kan dit checken door windowed te benchen met bv GPU-Z ernaast.

Ultra 7 265K / GB Z890 AORUS ELITE / RTX 5070 Ti Gaming OC

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-02 14:17
Het zal inderdaad de powersaving zijn die dan gewoon uitgeschakeld wordt en op dit moment niet goed uitschakeld zonder overclocken, maar verder een zeer uitgebreidde TS met oplossingen die je zelf hebt geprobeerd (en welke software jouw "score" vandaan komt).

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41
Mocht bovenstaande waar zijn, verwijder je drivers dan eens met een speciaal tooltje daarvoor (ik weet niet hoe dat tooltje heet, dat kan iemand anders je wel vertellen) en installeer daarna de drivers opnieuw; neem daarbij de laatste drivers van AMD's website.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Driver sweeper ja, dat had ik al meteen gedaan :) Misschien even loggen op stock om te zien of het inderdaad schakelt naar 3d modus. Meteen een reden om te gaan bulletstormen :)
@vipe TS?

[ Voor 17% gewijzigd door Thomg op 09-04-2011 14:39 ]

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Topic Start..?
.

[ Voor 15% gewijzigd door Majin Buu op 09-04-2011 14:43 ]

Ultra 7 265K / GB Z890 AORUS ELITE / RTX 5070 Ti Gaming OC

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
O zo, bedankt. Ik kan niet bulletstormen omdat ik een physx kaartje heb vervangen :S
Pagina: 1