Hey mede Tweakers!
Ik heb sinds een maand ongeveer het volgende probleem;
Zodra ik mn pc aanzet, hoor je de fans draaien en de HDD's opstarten, maar er komt geen beeld.
De melding op het scherm is "No signal".
Als de aan/uit knop wordt ingedrukt valt de pc uit, waarna deze weer wordt aangezet en dan is er wel beeld.
Dan geeft de BIOS de melding dat er wijzigingen zijn aan het systeem, terwijl er niks bij is geprikt of eruit is gehaald.
Wat ik al heb geprobeerd;
- Bios ge-update
- PCI-E videokaart (GF8800GTS) en onboard video getest; allebei nog steeds "No Signal", PCI-E kaart is er overigens uitgehaald, maakt teveel lawaai
- Alle HDD's los gekoppeld behalve de boot SSD
- Fabrieksinstellingen terug gezet
- CMOS battery eruit en erin
- Geheugen eruit gehaald behalve 2x Corsair 1600Mhz DDR3
De hardware:
Moederbord: M4A89GTD PRO\USB3
CPU: AMD Phenom x6 1090T Black Edition
Geheugen: 2x Corsair 1600Mhz DDR3 en 2x Corsair Dominator 1866Mhz DDR3 (type nummers moet ik even opzoeken).
PSU: Coolermaster Silent Gold 700W
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb sinds een maand ongeveer het volgende probleem;
Zodra ik mn pc aanzet, hoor je de fans draaien en de HDD's opstarten, maar er komt geen beeld.
De melding op het scherm is "No signal".
Als de aan/uit knop wordt ingedrukt valt de pc uit, waarna deze weer wordt aangezet en dan is er wel beeld.
Dan geeft de BIOS de melding dat er wijzigingen zijn aan het systeem, terwijl er niks bij is geprikt of eruit is gehaald.
Wat ik al heb geprobeerd;
- Bios ge-update
- PCI-E videokaart (GF8800GTS) en onboard video getest; allebei nog steeds "No Signal", PCI-E kaart is er overigens uitgehaald, maakt teveel lawaai
- Alle HDD's los gekoppeld behalve de boot SSD
- Fabrieksinstellingen terug gezet
- CMOS battery eruit en erin
- Geheugen eruit gehaald behalve 2x Corsair 1600Mhz DDR3
De hardware:
Moederbord: M4A89GTD PRO\USB3
CPU: AMD Phenom x6 1090T Black Edition
Geheugen: 2x Corsair 1600Mhz DDR3 en 2x Corsair Dominator 1866Mhz DDR3 (type nummers moet ik even opzoeken).
PSU: Coolermaster Silent Gold 700W
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?