Toon posts:

Encrypted Wordpress thema en SEO

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik heb een mooie gratis template gevonden voor wordpress maar het nadeel is dat het een encrypted footer heeft. Op zich niet erg maar het linkt dus naar 4 reclame sites (2 gokwebsites, creditcards en een webshop. Dit ga ik niet op de site zetten naar aanleiding van dit artikel: http://themebot.com/tips-(...)ree-wordpress-themes

Over het verkeerd linken aan die sites en eigen SEO naar beneden halen.

Nu heeft de designer een irritante beveiliging erop gezet. Als je de footer verwijderd of de links wijzigt, dan doet je wordpress het niet meer. er komt dan een tekst te staan: Please do not alter or modify the footer.

Nu heb ik een soort omweg gevonden, ik bewerk de footer zo, dat de waardeloze links, nog steeds in de footer.php staat, maar niet zichtbaar en klikbaar zijn.

er staat als het ware dit:
code:
1
<a href="http://stommekutlink.com/" rel="ext"></a>

De link staat er nog in, maar is niet zichtbaar en de beveiliging blokkeert wordpress niet.

Maaarrrrrrr... Google kan waarschijnlijk de links nog zien. Wordt dit nog meegenomen bij het beoordelen of mijn website "legitiem" is en of dit mijn SEO naar beneden haalt (naar aanleiding van artikel die ik eerder gegeven heb).

Als google dit negeert, dan laat ik het lekker zo maar als dit mijn SEO negatief beinvloed, dan moet ik naar een ander oplossing zoeken.

Alvast bedankt voor het lezen van een lap stuk tekst en hopelijk kunnen jullie mij helpen

Mvg,

Axis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Mijn oplossing zou in ieder geval zijn om een ander theme te kiezen, het is nu in feite de gebruikersvoorwaarde om netjes de url te laten staan, wat geforceerd wordt door deze beveiliging. Mocht dat niet helpen dan zou ik de beveiliging eruit slopen of op zijn minst de link gewoon commenten waardoor deze alsnog genegeerd wordt. Mocht dat echt niks uithalen dan zal de aangehaalde aanpak in de TS ook wel werken; Google doet hard z'n best om geen zinloze linkjes te registreren, een lege anchor-tag zal daar vast ook wel toebehoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Als het in de code staat (en dat staat het zoals jij het uitlegt) dan kan de google bot het gewoon zien ja.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:08:
Nu heeft de designer een irritante beveiliging erop gezet. Als je de footer verwijderd of de links wijzigt, dan doet je wordpress het niet meer. er komt dan een tekst te staan: Please do not alter or modify the footer.
Die beveiliging maakt het gratis, en wat je wilt is die beveiliging omzeilen en iets aanpassen zonder toestemming. Pak dan een ander template of ontwerp er zelf een :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat gambieter zegt. Of je het nu leuk vindt of niet, door dat thema te gebruiken ga je akkoord met de licentie van de maker, en die houdt blijkbaar onder andere in dat je de footer met rust laat. Wij gaan je niet helpen met het omzeilen van beveiligingen; gebruik of maak dan liever een ander thema. Dit topic gaat dan ook op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.