Lacie networkspace 2 1 tb hoe toegang tot myspace?

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb deze schijf vanmiddag gekocht en hij werkt echt perfect en snel.
Echter kan ik niet op de myshare komen, ook niet als ik een gebruikersaccount aanmaak en daarmee inlog.
De standaardlogin en ww (admin) werken ook niet.

Weet iemand dit op te lossen?

• MrN
  • Nu online
Nou ik krijg het nog niet voor elkaar, weet iemand het?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

Reptile209

- gers -

Hoe zit die schijf verbonden met wat? Welke OS is er bij betrokken? Wat zegt de handleiding? Wat doe je precies voordat je concludeert dat het niet werkt? Foutmeldingen?

Zo scherp als een voetbal!

• MrN
  • Nu online
De schijf is via de router verbonden met het netwerk. De computer waar ik myspace op wil benaderen is een computer waar windows 7 op draait. Ik moet een user en ww ingeven dit doe ik (admin en admin) maar dit werkt niet.
Wat ik al gedaan heb is users aanmaken en hiermee inloggen maar dit werkt ook niet. Hiernaast heb ik de schijf ook al meerdere keren gereset.

Ook krijg ik de schijf op mijn vriendins computer met windows xp niet gevonden.

Zie onderstaand, dit komt van lacie:
Wat ze hiermee bedoelen weet ik niet maar blijkbaar is het een oplossing

Frequently Asked Questions
Printer Friendly

I cannot map MyShare.

Mapping Openshare first can prevent the ability to map MyShare due to the login requirement. To solve this problem, 1) Unmap OpenShare in an explorer window; 2) map MyShare; finally, 3) map OpenShare.

[ Voor 49% gewijzigd door MrN op 09-04-2011 10:10 ]

• MrN
  • Nu online
Het myshare probleem is opgelost nu moet ik de schijf nog op mijn vriendins computer draaiende krijgen.
Hoe het myshare probleem is opgelost weet ik niet, het werkte namelijk opeens.

Verwijderd

Zou je in het vervolg je post willen editen Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif Als je iets toe te voegen hebt binnen 24 uur? We lezen je posts heus wel ;)

• MrN
  • Nu online
Is in principe opgelost, dit door het afsluiten van alle verbindingen met de schijf.
En vervolgens in te loggen op het myshare deel met de standaardusername en wachtwoord.
Dus dit kan ook de mogelijke oplossing zijn voor andere mensen met hetzelfde probleem.

[ Voor 70% gewijzigd door MrN op 11-04-2011 12:55 . Reden: probleem opgelost ]

Pagina: 1