Firefox, Chrome en Safari werkt naar behoren.. maar IE?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem.
De website die ik gemaakt hebt in CSS pakt totaal anders uit alle versies van IE.
M'n content wat netjes in het midden hoort staat links en mn menu balk staat te hoog..
Allemaal van dat soort grapjes, maar wat is nu de beste oplossing? 2 aparte css bestanden of proberen het in 1 bestand te verwerken?
Om alles in het midden te krijgen heb ik al geprobeerd een jQuery plugin te gebruiken die het netjes in het midden zet, maar dat gaf ook niet het gewenste resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.delanowebworx.nl/uploads/website.png

*knip*

Ik snap dat het wat veel gevraagd is maar ik dacht misschien ziet iemand het in 1 oog-opslag wat er mis is of welke functies IE helemaal niet zo leuk vind.

Alvast super bedankt!

[ Voor 52% gewijzigd door MueR op 08-04-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Kheb de code (nog) niet bekeken, maar ja [If IE] is een oplossing. Met andere woorden, 2 css bestandjes.

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

jordy-maes schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:02:
Kheb de code (nog) niet bekeken, maar ja [If IE] is een oplossing. Met andere woorden, 2 css bestandjes.
Dat is nog nergens voor nodig. Zolang je de juiste codes gebruikt en alles "normaal" netjes opzet mag het geen probleem veroorzaken. Ik weet verder niet wat voor html (doctype) de ts gebruikt om de zaken te renderen, daar kan naar gekeken worden. Verder het ik weinig uit de ts gelezen, maar deze reactie is nog lang niet nodig om dit te laten werken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

Dit is het gebruikte doctype

UPDATE:
Topic kan dicht, toen ik het doctype ging bekijken (en dus de source) zag ik dat ik php tags open had staan terwijl het een .html bestand was, heeeeel erg slordig van mij. Naardat ik deze verwijderd had is het hele probleem opgelost. Schaam me dood, maar erg bedankt voor de support!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb even die lap code weggehaald. Zou je alleen de relevante code (dus daar waar je denkt dat het probleem in zit) willen posten (zie Devschuur® Beleid - Hoe post je code?)

Edit:
Volgende keer zelf graag wat beter debuggen. Op slot doen we niet omdat iets opgelost is: Het algemeen beleid #topiceinde

[ Voor 28% gewijzigd door MueR op 08-04-2011 23:27 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.