Schoonmaken doe ik zelden tot nooit moet ik zeggen. Ik heb het motto m`n kast is dicht en die moet je niet telkens open draaien.
Maar ik let wel met regelmaat op mijn temp`s, mocht ik zien dat ze te hoog worden, dan gaat de kast open.
Ik kijk dan als eerste mijn waterpeil na, dan ga ik met de compressor de rads na. Case fans haal ik eruit kwak ik een bakje water en laat ze weken, vervolgens maak ik ze schoon met een kwasje en laat ze drogen vervolgens als ze helemaal droog zijn krijgen ze een drupje naaimachine olie en worden ze weer geplaatst.
Ik doe dit al jaaaaren met mijn fans (ac ryan) en ze doen het perfect. En tsja als ze nu de geest gaan geven dan ik daar mee leven moet ik zeggen ze hebben hun leeftijd inmiddels.
Stoffilters spoel ik af onder de kraan, en de rest van de case blaas ik uit met de compressor en waar nodig nieuwe koelpasta. De bodem van de kast maak ik met een vochtig doekje schoon, evenals de panelen.
De buitenkant van mijn kast maak ik wekelijks schoon met een vochtig doekje, evenals mijn beeldscherm.
Toetsenbord gaat met een alcohol doekje, net als de muis.
Mja , en dit verhaal moet je dan zo een beetje x3 zien gezien ik bij de tv ook een pc heb staan en mijn vrouw ook een pc mag aanraken

.
De pc`s staan hier op een rookvrij kantoor met een lucht ionisator , waar zo en zo 2x per week gestofzuigd wordt, en 1x per week gedweild, dus nee mijn pc zit zelfs naar een jaar niet heel erg vol met stof zoals ik hier wel eens zie bij mensen, de echte tweakerd houdt z`n pc natuurlijk wel een beetje in orde lijkt me.
[
Voor 0% gewijzigd door
Anoniem: 120346 op 09-04-2011 07:24
. Reden: typfouten vanwege de kids die wilden stoeien met pappa ]