Toon posts:

Quicktime MOV filmpjes schokkerig in Firefox

Pagina: 1
Acties:

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03:40
Kan iemand mij helpen met dit probleem? Ik heb een boel filmpjes in 1080p gemaakt met een Canon 5DII. Deze zijn in het Quicktime .mov formaat. Als ik deze afspeel met de normale Quicktime Player, dan doen ze het prima.

Het gaat echter fout als ze in Firefox dmv de Quicktime Plugin worden afgespeeld. Het beeld is schokkerig. Geluid is wel goed. CPU-belasting is tijdens het afspelen rond de 50% (zowel in Quicktime als in Firefox).

Configuratie: Windows 7x64, nieuwste Quicktime Player en plugin, Firefox 4. CPU is een AMD Phenom X3 op 2,3GHz, 4GB RAM, Sapphire HD5450 GPU, met HDMI aangesloten op een 1080p TV. Alleen iTunes draait op de achtergrond, maar dit maakt geen verschil. Het lijkt wel alsof Quicktime de hardwareversnelling niet gebruikt als er via de plugin wordt afgespeeld. Mis ik ergens een instelling? Het is voor mij essentieel om deze filmpjes in de browser te kunnen afspelen!

Edit: uiteraard heb ik ook de nieuwste Catalyst drivers geinstalleerd.

[Voor 3% gewijzigd door PhilipsFan op 08-04-2011 21:30]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee