Toon posts:

Intel815+GeForce 2 Ultra PROBLEEM!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week een Intel 815 Mobo gekocht (Abit SH6) om ff te kijken of 't wat is. Nou heb ik het volgende vervelende probleem: Artifacting in spellen! Ziet er hetzelfde uit als een te hoog geklockte vid kaart, maar dat is dus nie het geval!
Begin het vermoeden te krijgen dat m'n GF 2 Ultra niet genoeg sap krijgt van 't mobo...als ik m'n kaart underclock wordt 't minder.
Ieamand anders ook deze problemen?

Specs hieronder (Moet alleen dat mobo ff wegdenken :p)

Verwijderd

Topicstarter
Op Saturday 17 March 2001 13:49 schreef ScOOt het volgende:
Van de week een Intel 815 Mobo gekocht (Abit SH6) om ff te kijken of 't wat is. Nou heb ik het volgende vervelende probleem: Artifacting in spellen! Ziet er hetzelfde uit als een te hoog geklockte vid kaart, maar dat is dus nie het geval!
Begin het vermoeden te krijgen dat m'n GF 2 Ultra niet genoeg sap krijgt van 't mobo...als ik m'n kaart underclock wordt 't minder.
Ieamand anders ook deze problemen?

Specs hieronder (Moet alleen dat mobo ff wegdenken :P)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

heb zeluf ook een Ultra, maar dan met een T-Bird 1GHz op een Abit KT7A. alles werkt PERFECT >:) En dat op een 235 watt voeding:P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Abit BE6-II Raid heb ik ook geen probs..dus 't ligt niet aan de Ultra

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

hoe zit het met de voeding??

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een ennermax 330Watt voeding, dat kan het dus ook niet zijn.

Hmmm, staat maar 3,24 volt op de lijn,en je kan 't voltage gewoon niet verhogen in BIOS :(
Ik denk toch echt dat 'ie niet genoeg stroom krijgt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het trouwens ff geprobeerd met m'n "antieke" Viper V770 Ultra, en die werkt dus wel goed. Denk dat 't AGP slot gewoon niet genoeg vermogen levert voor een GF 2 Ultra :(.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Ik denk dat je gelijk hebt.. irritant. Is er ook nergens een jumper waar je de boel hoger mee kan zetten want 3.24 is wel erg weinig.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Nope...da's ook iets wat me erg verbaasd, Abit was een van de eerste die de optie om het voltage te verhogen op de 3,3V lijn bij hun BX borden. Misschien dat de 815 chipset er te gevoelig voor is...
Op een BE6-II mobo staat 't voltage standaard op 3,5V ingesteld trouwens. Dan maar terug met dat ding. Vind 't trouwens raar dat niemand anders dit probleem heeft? Nergens wat over te vinden online

Verwijderd

Topicstarter
Recycling...:)
Pagina: 1