3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5
Sowieso ga je geen echte HD over een VGA-kabel krijgen. Je hebt ook nog zaken als HDCP waar je rekening mee moet houden en wat dacht je van het geluid. Hiervoor moet je hem dus echt met HDMI aansluiten.
[ Voor 21% gewijzigd door weebl op 08-04-2011 20:25 ]
Full HD 3D kan alleen via een HDMI 1.4 aansluiting en kabel, je HD5450 heeft geen HDMI 1.4 poort.
@ Hierboven, kan perfect via VGA, alleen sommige HDCP content gaat zeuren.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Een 55 inch full HD 3Dtv van 2700 euro verbinden met VGA...
[ Voor 3% gewijzigd door Zinu op 08-04-2011 20:28 ]
als je het meteen goed wilt doen, weg vga kabel weg vid kaart haal er één met hdmi 1.4a
en een hdmi kabel
en een hdmi kabel
HDMI 1.4 kabel heb ik inmiddels van mijn PS3 geleend. De videokaart zal vervangen moeten worden voor full HD, maar half SBS is toch wel te doen via de HD 5450?
PowerDVD heeft een paar opties onder Choose 3D. Welke pak ik?
3d ready HDTV
Micro polarizer LCD 3D
120 Hz Time Sequential 3D LCD (zwart scherm)
PowerDVD heeft een paar opties onder Choose 3D. Welke pak ik?
3d ready HDTV
Micro polarizer LCD 3D
120 Hz Time Sequential 3D LCD (zwart scherm)
De HD5450 ondersteund officieel geen 3D mode, alle videokaarten van amd ondersteunen het nog niet. NVIDIA ondersteund het wel.
Je kunt de modes gewoon uitproberen, daar hoeven wij toch niet voor te gokken? Dus waarom probeer je niet gewoon iets uit?
Je kunt de modes gewoon uitproberen, daar hoeven wij toch niet voor te gokken? Dus waarom probeer je niet gewoon iets uit?
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar wil je wedden dat AMD dit gewoon ondersteund?kfaessen schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:58:
De HD5450 ondersteund officieel geen 3D mode, alle videokaarten van amd ondersteunen het nog niet. NVIDIA ondersteund het wel.
We praten hier niet over dat 3D gaming gedoe van Nvidia he
Dat zeg ik tochD4NG3R schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:28:
Full HD 3D kan alleen via een HDMI 1.4 aansluiting en kabel, je HD5450 heeft geen HDMI 1.4 poort.
Maar: ik denk dat de hardware waar je het mee afspeelt het ook moet ondersteunen. Een gewone BR-speler kan ook geen 3D-films afspelen, daar heb je een 3D-BR speler voor nodig. Zoek gewoon een videokaart die dit ondersteund en dan kom je al een heel eind denk ik.
http://www.amd.com/us/pro...s/supported-hardware.aspx
Je videokaart word wel ondersteund, je TV echter (nog) niet.
Je videokaart word wel ondersteund, je TV echter (nog) niet.
Opgelost. Met een half SBS film werkt het allemaal prima. De TV moest nog even op SBS gezet worden. Nu werkt het wel en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Pagina: 1