• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 20:24
Op 29 maart is mijn telefoon opgehaald door Dynafix, vanwege een reparatie via HTC. Na verscheidende statusmails heb ik echter al een tijdje niks meer gehoord. Nu ben ik, met mijn nokia 6230i als tijdelijke telefoon, me eigen steeds meer aan het ergeren dat er weer geen pakketpost was.

De log:
  • Order - Volledig ingevoerd 26-3-2011 13:36:06
  • Order - Bevestigd 26-3-2011 13:36:07
  • Transport - Product succesvol afgehaald 29-3-2011 17:41:00
  • Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 30-3-2011 4:42:39
  • Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 30-3-2011 4:42:40
  • Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 30-3-2011 10:58:32
  • Reparatie repair center - In behandeling 30-3-2011 13:53:24
  • Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 31-3-2011 14:17:12
  • Reparatie repair center - Voltooid 31-3-2011 14:17:12
  • Logistiek - Product klaar voor retourzending 1-4-2011 13:13:46
Nu vind ik een laatste statusmelding van de 1e toch een beetje raar en heb ik al meerdere malen met HTC gebeld. Deze heeft eergisteren gezegt dat mijn telefoon gisteren of vandaag zou moeten ontvangen, alleen heb ik nu nog steeds niks. Heeft iemand ideeën of ervaringen met dit bedrijf (dynafix)?

Rare vogel in spe

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:18

empy

Rijdt rondjes

Bel ze op!
045-5245778, mocht deze niet werken, dan kan je het op hun 0900-nummer proberen, maar daar betaal je gelijk 0.35 euro voor... 0900-3962349

En voor ervaringen raad ik je aan de search te gebruiken, dan kom je wel genoeg tegen over deze partij :)

[Voor 26% gewijzigd door empy op 08-04-2011 17:07]

sys specs

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het enige vreemde dat ik zie is dat je telefoon blijkbaar al week klaar ligt om te versturen maar nog steeds niet verstuurd is. In totaal vind ik de verstreken tijd namelijk nog niet extreem lang.

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 20:24
Ze zijn open van 10 tot 4 op Maandag tot en met Vrijdag. Ik heb dit straks al geprobeerd, maar dat nummer was verkeerd. Ik ben anders wel nog dit nummer (045 524577899) tegengekomen, maar daarover is weinig te vinden.

EDIT: Ik heb even nog eens zitten te zoeken, maar ik zie hier geen vergelijkbare situatie. Enkel dure prijsopgaves of "vervallen" garanties.

@hierboven Dit is dus het probleem. Na verscheidende keren HTC te hebben gebeld, is er nog niks gebeurd. Verder zou, gemeld op de 1e, ik mijn telefoon moeten krijgen in "een paar dagen"...

[Voor 45% gewijzigd door Xesxen op 08-04-2011 17:22]

Rare vogel in spe

Anoniem: 22659

Het enige wat je kunt doen is contact met hen opnemen. Wij kunnen je helemaal niks adviseren aangezien er in geval van reparatie (en dergelijke) de wet stelt dat je als leverancier de overlast moet beperken (oid, even opzoeken). Daar is dus niet een keiharde deadline aan verbonden (wat ook niet redelijk zou zijn). De totale verstreken tijd is nog steeds kort te noemen, dus je zult er zelf achteraan moeten. Succes!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee