4Launch en OCZ Vertex 3 SSD's

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-01 17:22
medio Maart 2 120GB OCZ Vertex 3 SSD's besteld met een levertijd van 1-5 werkdagen. Nu zijn ze er nog steeds niet, en dat kan, het is een nieuw product dat moeilijk leverbaar is. Ze hebben er 20+ besteld die op korte termijn geleverd worden, ze hebben echter ruim 140 verkopen gedaan. Is er hier al iemand die een van deze schijven geleverd gekregen heeft?

140 * € 225,00 voor artikelen die voorlopig niet te leveren zijn op voorhand vangen is natuurlijk wel een hele lekere manier om je bedrijf te financieren. Hoop dat ze in de tussentijd niet failliet gaan (al verwacht ik dat niet).

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heb je contact opgenomen met de winkel? Dat zou ik het eerste doen.

Verwijderd

Annuleren.

http://gathering.tweakers...4launch&data[boolean]=AND
mitsumark schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:09:
[...]

Beste ,

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een OCZ SSD Vertex 3.

Zoals u mogelijk al weet is deze SSD al meerdere malen uitgesteld om geleverd te worden vanuit OCZ Europe. Reeds hebben wij vernomen dat deze SSD mondjesmaat uitgeleverd zal worden, wij verwachten deze week 20 stuks binnen te krijgen. Helaas is dit niet afdoende om alle bestellingen te voorzien van deze SSD, daar wij deze SSD in een aantal van 140+ gereserveerd hebben staan voor meerdere klanten. Hopende dat wij de SSD voor u snel binnen zullen krijgen om aan u uit te leveren, echter kunnen wij hier geen concrete datum aan vastknopen.

Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld omtrent de Vertex 3 leveringen, mocht u tussentijds nog vragen hebben, dan vernemen wij deze graag van u.

Met vriendelijke groet,
De beste manier om te laten blijken dat dit soort acties niet worden gewaardeerd. Als ik deze mail lees lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij nog binnen een maand geleverd word.

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-01 17:22
Dat mailtje heb ik inderdaad ook mogen ontvangen.

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:34

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik had er ook eentje in bestelling staan. Geannuleerd en bij Databyte besteld, hij is dezelfde dag nog verzonden. Wel 15 euro duurder. Dat ging om een 240GB SSD, de 120GB is wat minder vaak op voorraad volgens de pricewatch.

Verwijderd

Wij hebben helaas geen glazen bol en kunnen dus niet zien wanneer dit product geleverd gaat worden. Dan nog hangt het ervan af hoeveel er geleverd wordt en op welke plek op de wachtlijst jij staat. Kortom, teveel variabelen waar we geen invloed op hebben en het dus een bijzonder theoretische excercitie wordt. Mijn advies: hou het juiste SSD topic in de gaten!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.