Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vanwege het simpele feit dat ik niet thuis ben in VBA, wel aardig in Word, richt ik mijn pijlen op mede tweakers.
Ik ben bezig met het maken van een sjabloon in Word 2003. Hierin zitten enkele velden die uit een Access database gehaald worden, dit gaat zoals het hoort.

Nu wil ik in ditzelfde sjabloon een aantal selectievakken hebben waar de gebruiker een vakje kan aanklikken zodat de bijbehorende tekst wordt geprint. Op het moment dat een vakje niet aangeklikt wordt moet de tekst ook niet geprint worden. Dat deze tekst op het scherm zichtbaar is vormt geen probleem (is misschien wel handig zodat men weet welke tekst er verschijnt op papier).

Ik heb reeds gezocht op enkele zoekwoorden maar kom niet uit waar ik uit wil komen, namelijk het wel of niet printen van de tekst als een vakje is aangevinkt.

Misschien dat er hier iemand is die hier meer van weet, kent of zelfs een kant-en-klare-oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Na een maand tijd, en flink zoeken ben ik nog steeds op zoek naar een werkende oplossing.

We hebben een tabelletje gemaakt met daarin een paar selectievakjes, die in Word standaard kunnen worden ingevoegd. In de eerste kolom staat het selectievakje en in de tweede kolom staat de tekst die wel of niet afgedrukt zou moeten worden.

Ik zou graag weten of dit met VBA te maken is, waarvan ik vermoed van wel. Ik heb er alleen geen kaas van gegeten.

Iedere hulp wordt gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Is inmiddels opgelost. We hebben iemand ingehuurd die z'n centjes verdient met VBA.