Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2010 standaard programma

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:36
Hallo,
Ik zit met een volgend probleem:

Uit de mail download ik een word document met DOCX. formaat.
Nu wil ik deze dus openen met Word 2010.
Het probleem is alleen dat als ik het word document aanklik deze geopend word in Microsoft Works.
Daarom wil ik het .docx dus koppelen aan word 2010.

Nu komt het probleem. Op de pc staat nergens word.exe Dat betekent dus dat je niet even rechtermuisknop op het document, -> openen met ->word.exe kunt aanklikken want die is er simpel weg niet.

De volgende persoon heeft hetzelfde probleem:

http://www.helpmij.nl/for...357-openen-docx-bestanden

deze ook:

http://www.9lives.be/foru...-standaard-programma.html

wat waarschijnlijk wel EEN oplossing kan zijn is dat ik een snelkoppelin op het bureaublad plaats vanuit Start -> programma's -> microsoft office ->Word 2010 en dan dus Rechtermuisknop op het document -> openen met -> programma kiezen -> bureaublad -> Word2010 snelkoppeling

Op deze manier krijg ik hem als het goed is wel gekoppeld maar zodra die snelkoppeling word verwijderd werkt de boel weer niet.

Iemand nog een GOEDE oplossing?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33

Umbrah

The Incredible MapMan

rechts klikken >

open with >

choose default program >

op "browse" knopje drukken > bladeren naar de map met runtimes van Office 2010 (waarschijnlijk in C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14), ga helemaal terug naar boven (C:\, type desnoods gewoon in in het vakje bestandsnaam dan gaat hij er voor je heen), en zoek hem op. Let wel: onder een 64-bit windows staan 32-bit programma's in Program Files (x86), en 64 bit programma's in de gewone directory, het hangt er maar net vanaf welke bit-versie van Office je hebt. >

Open winword.exe

Vinkje zetten bij "make this the default program".

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb je uberhaupt Microsoft Office 2010 Word? Zo ja , klik met je rechtmuisknop op het pictogram in het "start" menu van Word. Kies eigenschappen. Ga dan naar het tabblad algemeen en daar staat de "Locatie" van waar het orginele bestand staat (C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\WINWORD.exe).

[ Voor 10% gewijzigd door Ventrigo op 08-04-2011 13:56 ]

Self reflection is the school of wisdom

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Of je deinstalleert Works als je toch Office hebt :?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je Word2010 zelf geinstalleerd? Je hebt niet een OEM systeem waar enkel Works op staat?

beetje laat... en dat ondanks de mooie functie die aangeeft dat er nieuwe berichten zijn

[ Voor 37% gewijzigd door Rupie op 08-04-2011 13:57 ]

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

bekijk eens Repair Office Click-to-Run products
de herstelfunctie zal de koppeling van officedocumenten met hun programma repareren.

• NL_Scratch
Umbrah schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:54:
rechts klikken >

open with >

choose default program >

op "browse" knopje drukken > bladeren naar de map met runtimes van Office 2010 (waarschijnlijk in C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14), ga helemaal terug naar boven (C:\, type desnoods gewoon in in het vakje bestandsnaam dan gaat hij er voor je heen), en zoek hem op. Let wel: onder een 64-bit windows staan 32-bit programma's in Program Files (x86), en 64 bit programma's in de gewone directory, het hangt er maar net vanaf welke bit-versie van Office je hebt. >

Open winword.exe

Vinkje zetten bij "make this the default program".
Het probleem is dus dat in het mapje office14 dus geen winword.exe staat, en als je op het doel zoekt waarvan de snelkoppeling van word is kom je weer in: C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Virtualization Handler

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
In dat geval kan je wellicht hier iets mee:
http://www.google.nl/sear...&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=

daar wordt een aantal keer hetzelfde probleem omschreven, met volgens mij ook een aantal mogelijke oplossingen

Edit: en anders gewoon een keer word verwijderen, opnieuw downloaden van de site van Microsoft en opnieuw installeren

[ Voor 83% gewijzigd door Rupie op 08-04-2011 15:01 ]

Desktop | Server | Laptop

• NL_Scratch
het is voor een laptop van een kennis, ik zal de laptop is proberen over te nemen met teamviewer om zo de oplossingen is door te lopen. Ik vind het heel vreemd dat er gewoon nergens op de pc een winword.exe te vinden is:S Tot nu toe bedankt voor jullie informatie, ik zal de stappen is doorlopen en het resultaat hier posten!

mogten er nog mensen zijn die een oplossing weten laat je horen!
Pagina: 1