Toon posts:

cs: bad passwords..wtf??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya, ik ben een CS newbie en heb keurig halflife gekocht samen met de counterstrike adon. Heb hem geupdae naar 1.1 en wil nu graaaaaaaaaaaag op de tnet servers spelen. Anyway, als ik quickstart doe duurt het een eeuw voordat ik een server vind, omdat ik constant een badpassword schijnt te geven. Vaag, omdat er geen enkel password aan me gevraagd word... :?
Duzzzzzz, wat is er hier aan de hand.
EN verder: Hoe vind ik de Tnet server en kom ik daar op?
JA IK HEB DE SEARCH GEBRUIKT...en nix gevonden...

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Je gebruikt waarschijnlijk een nickname die niet toegestaan is.... (Player / Sir_Knumskill oid )

Verander je nickname maar eens en probeer dan nog eens :) :Z

Heb je trouwens wel alle patches gedowned??

-----

Kleine aanvulling... de servers horen niet bij t.net :)

Maar goe.... de public ones...
strikerz.net:27017
strikerz.net:27027
strikerz.net:27037 (custom maps)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

http://counterstrike.tweakers.net/news.html

enne... heb je toch niet goed gezocht, die verwijzing is toch al menigmaal gegeven.

enniewee, di's toch iets wat je met wat gokken zelf nog had kunnen bedenken ;)

Dat password verhaal is me een raadsel. geeeeen idee, maar ik heb dan nog de oude versie met de internet versie van CS.
of... http://strikerz.net/ en download de laatste patches. Jah jah, dat je gisteren een CD in de winkel hebt gekocht wil nog niet zeggen dattie ook de nieuwste is.

Later h?

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
okay ik ga wel ff wat patches zoeken.Kun je mij ook vertellen hoe het komt dat ik de ene keer vrij snel kan spelen en dat ik de andere keer (meestal zelfs) heeeeeeeeeeel lang moet wachten tijdens "initialising and downloading"...heb ik niet genoeg maps ofzo en zo ja kan ik die ergens dldn?