Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc start niet op (MOBO & voeding al gewisseld)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat iemand hier wat mee kan

sinds een tijd start mn pc (oud beestje) niet meer (KT4v ahtlon 2400+ Radeon 9700 pro).
Hij deed het prima. Afgesloten en de volgende dag bij aanzetten gingen alle ventilatoren draaien (gewoon), de schijven hoor ik draaien maar het beeld zegt geen signaal en ook komen de 'piepjes' van het opstarten niet.

Cmos gereset (10x al)

Op advies het mobo gewisseld voor een ander KT4v.... geen result.... ander agp vga kaart.... geen result en tot slot gisteren een nieuwe voeding gekocht....uiteraard ook weer geen result.... 8)7

Alles los gehaald en alleen mobo, processor, processorkoeler en vga laten zitten EN NOG STEEDS HET ZELFDE. Koeling gaat draaien, lampje op de kast gaat aan maarzo blijft ie dan staan. Niets op beeld. |:(

ik ben geen expert maar hier kan ik echt niet bij. Wat mis ik/doe ik fout?? :?

Help

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:37
Ik sluit het probleem van hardeschijf kapot uit, want dan zou je alsnog eerst de bios moeten zien

Zijn alle stekkers in de PC aangesloten?

Heb je HEEL toevallig nog andere processor liggen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe heb je opgestart toen je alles los haf gehaald? Gewoon via de aanknop? Er is geen kans dat het frontpanel van je kast niet helemaal lekekr werkt? Misschien even een keer loshalen en opstarten door de pinnetjes met een schroevendraaier te verbinden.

Je zegt niets over procesoor en ram, zie je kans om die te testen? in een ander systeem bijvoorbeeld of door deze te verwisselen?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
alle stekkers zitten er in. Zelfs ZONDER hardenschijven doet ie het ook niet inderdaad.

Aanzetten gedaan via aanknop idd. Processor is met het mobo geswapt dus ook die is reeds gewisseld.
Als het RAM defect is moet je toch piepjes horen??

• A4-
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

A4-

Doet je monitor het wel op een andere pc?