HD 5870 video converteren

Pagina: 1
Acties:

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-02 10:07
Ik ben op zoek naar een goede video converter die gebruik maakt van mijn videokaart.
Nu heb ik arcsoft mediaconverter 7 die er ook gebruik van zou maken, maar als ik dan een video aan het converteren ben en ik kijk in het ccc dan zie ik dat de kloksnelheden maar laag blijven en dat de temperatuur niet stijgt. Wat er dus op wijst dat mijn videokaart niet gebruikt wordt. :(
Mijn cpu gebruik tijdens het converteren is overigens wel 100 %.

Iemand enig idee?

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:29

Audione0

Strijdt der titanen

Deze ga ik even volgen.. Ik vraag me dit al tijden af.. :)

Je hebt in |AMD controlcenter de optie om via de videokaart te converteren.. Maar dan ben je beperkt in wat AMD opgeeft betreft codec's en containers.. MPEG is volgens mij de enige..

Ik zie nl graag dat mijn videokaart MKV omzet enzo..
Buiten dat denk ik dat er afspraken zijn gemaakt, en dat het omzetten via de videokaart niet te makkelijk gemaakt mag worden..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• glennvho
Inderdaad in de amd converter ben je vrij beperkt in mogelijkheden.
En ik wil eignelijk gewoon mijn mkv met dts naar ac3 omzetten voor op mijn tv te kunnen afspelen. En het zou zonde zijn om je videokaart onbenut te laten terwijl het veel sneller zou kunnen gaan.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 09:12

BiLo

PSN: toiletcleaner

en met een programmatje als mkv2vob? of verlies je dan dts?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:23

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat maakt hem juist niet uit... (volgens mij)
zijn tv kan geen digitaal geluid afspelen wat de mkv's vaak alleen hebben, en wil dat juist in ac3..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• glennvho
Inderdaad wat sain onez zegt. Mijn tv heeft die codec niet en ik wil wel mkv kunnen afspelen maar dan met ac3 geluid.

• glennvho
Iemand?
Pagina: 1