Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerpoint presentatie start na 10 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• lauwsa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-11 06:47
Hallo iedereen,

Ik heb een opdracht dat een presentatie over 10 minuten opnieuw moet beginnen. Alleen ik kan niet vinden hoe ik dit kan doen. Ik zat te denken om een macro te maken maar ik kan nog niet echt vinden hoe je dat hier mee kan berijken.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

lauwsa schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:38:
Hallo iedereen,

Ik heb een opdracht dat een presentatie over 10 minuten opnieuw moet beginnen. Alleen ik kan niet vinden hoe ik dit kan doen. Ik zat te denken om een macro te maken maar ik kan nog niet echt vinden hoe je dat hier mee kan berijken.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?
Scheduled tasks (of voor de nederlandse versie :X geplande taken)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je zelf gezocht? De eerste hit dia ik had bij google geeft je het antwoord: http://office.microsoft.c...?CTT=5&origin=HP001124421

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

volgens mij "diavoorstelling > diavoorstelling instellen > herhalen tot op ESC wordt gedrukt" (office 2007)
als de laatste slide dan op 10 min staat...

• lauwsa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-11 06:47
Dat lukt niet echt want hier staat nergens een slide of zo.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:? Werkt hier in ook PPT2010 prima, maar je zegt niet welke PPT je hebt dus misschien heb je PPT2000. AL zou het zelfs dan moeten werken, IIRC.

Er staan ondertussen diverse oplossingen die elk moet werken - incl je topicstart waar je simpelweg alleen zelf moet uitzoeken hoe VBA kan werken (het beste is een cursusje volgen, maar de eerste hit@[google=vba start powerpoint] werkt ook, of opzoeken hoe .Run() werkt. Hele foute pseudocode: .Run, wait 600, goto 0).

Ik stel voor dat je zelf wat opties dieper bekijkt (incl. F1 en Google). Als je er dan nog niet uit komt, open gerust een nieuw topic maar geef dan wel even aan welke opties je hebt geprobeerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.