[Macbook Air] Windows 7 installatie - paar laatste drivers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende guide gebruikt om Windows 7 64-bits op een splinternieuwe Macbook Air te installeren, zonder bootcamp:
http://derekhat.com/insta...macbook-without-bootcamp/

Mac OSX met daarnaast Windows 7 is zeker niet de bedoeling op deze Macbook, anders had ik zeer waarschijnlijk nu niet de volgende vraag:

Waar kan ik de juiste bootcampdrivers downloaden, om functies zoals control alt delete, en het gebruik van rechts klikken op de touchpad goed te laten werken? Ik heb de bootcampdriver van de Apple website gehaald, maar kon niet de juiste installer te pakken krijgen. Als ik de meest recente package met installer gebruik gebeurt er simpelweg niets. De installers lijken helemaal niets te doen. Zoeken op Google enzovoort heeft nog niet naar een werkende oplossing geleid.

Overigens heb ik via hardwarebeheer een aantal van de nog niet geïnstalleerde drivers wel aan de praat gekregen. Nog een klein puntje: de videokaart werkt ook nog niet, maar ik vermoed met de juiste bootcamp drivers dit wel in orde te kunnen maken.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb dezelfde methode al eerder met een MBP en iMacs gedaan, maar hier kon ik niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:54:
Waar kan ik de juiste bootcampdrivers downloaden,
Die staan op het installatiemedium wat je bij de aankoop van de machine gehad hebt. (Zoals beschreven in die tutorial)

[ Voor 7% gewijzigd door Jesse op 08-04-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jesse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:10:
[...]

Die staan op het installatiemedium wat je bij de aankoop van de machine gehad hebt. (Zoals beschreven in die tutorial)
Dat is een meegeleverde USB flash drive. Ik ben het vergeten in de OP te zetten, maar die laat vervolgens een CD Drive zien, die ik niet kan openen. Er verschijnt overigens wél een melding dat de device-driver correct is geïnstalleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
http://www.google.nl/#hl=...otcam&fp=f0074de83c4e30fb
Eerste hit. Het artikel heeft een wat vage nummering, maar tegen het einde (onder: Extracting Windows Support Files / Installing in Windows 7) wordt jou vraag volgens mij beantwoord.

[ Voor 35% gewijzigd door Jesse op 08-04-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jesse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:25:
http://www.google.nl/#hl=...otcam&fp=f0074de83c4e30fb
Eerste hit. Het artikel heeft een wat vage nummering, maar tegen het einde (onder: Extracting Windows Support Files / Installing in Windows 7) wordt jou vraag volgens mij beantwoord.
Dat zou dan inhouden dat er een nieuwe installatie moet plaatsvinden, en voor zover ik het goed begrijp is dat artikel toch meer gericht op een echte dualboot. Wat ik eigenlijk niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:42:
[...]
Dat zou dan inhouden dat er een nieuwe installatie moet plaatsvinden, en voor zover ik het goed begrijp is dat artikel toch meer gericht op een echte dualboot. Wat ik eigenlijk niet wil.
Je moet even goed lezen. (Ik noem zelf het juiste kopje voor je B) ) Wat er binnen windows gebeurt is natuurlijk onafhankelijk van of je dualboot of niet.

Enige is dat je mac os niet meer op je laptop hebt staan, dus heb je even een andere apple machine nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 08-04-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jesse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:44:
[...]

Je moet even goed lezen. (Ik noem zelf het juiste kopje voor je B) ) Wat er binnen windows gebeurt is natuurlijk onafhankelijk van of je dualboot of niet.

Enige is dat je mac os niet meer op je laptop hebt staan, dus heb je even een andere apple machine nodig.
Ah zo, dan heb ik het verkeerd begrepen. Helaas heb ik die nu niet even bij de hand, maar dat gaat goed komen. Bedankt voor je hulp.
Pagina: 1