Template update niet meer in dreamweaver CS5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sinds vandaag ben ik begonnen met het maken van mijn eerste website.
Ik heb een template gedownload en heb deze met photoshop helemaal aangepast.
Echter heb ik nu een probleem.
Veerheen was het zo dat elke keer ik de template aanpaste, ook de index.html file aan werd gepast. Maar sinds een uur of 3 doet ie dat niet meer en ik heb me helemaal kapot gezocht voor een oplossing maar ik kan niets vinden.
Mijn vraag is, heb ik soms iets verkeerds gedaan dat het niet meer werkt?
Ik heb ook al geprobeerd om de server helemaal leeg te gooien, om alle files opnieuw te installeren. Om vanaf 0 weer op nieuw te starten, maar niets helpt.

Het was juist fijn dat ik voorheen de template aan kon passen en dat de hele site, alle sub-sites weden aan gepast. Maar nu gebeurt er niets meer, ook de library files past hij niet meer aan.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

BVD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb wel een idee wat je doet, maar je laat zoveel onbeantwoord dat ik niet ga lopen gissen.

Probeer je vraag even opnieuw te formuleren en probeer zelf eens elke vraag te beantwoorden. Zo loop je zelf je procedure nog eens langs, ga je jezelf meer zaken afvragen en wellicht beantwoorden én dan kunnen wij misschien nog wat aan je verhaal vastknopen ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, maar na 3 uur proberen ben ik een beetje hopeloos.
Ik had alles mooi gemaakt op mijn site, maar het link adres werkte niet, toen heb ik het hosting bedrijf gevraagd hoe dat kon, die hebben allemaal files verplaatst en nu zie ik door de bomen het bos niet meer.
Maar ik zal een nachtje slapen en erover nadenken want ik ben behoorlijk ten einde raad.

De gegevens van mijn mappen zijn ook goed,
ik heb alles in [sitenaam] - [root] geplaatst zoals ik op internet lees, maar dat helpt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zet in ieder geval even op een rijtje wat je nu precies doet, dat maakt het voor ons (lees: mij) al wat makkelijker om te begrijpen waar je vandaan komt en waar je heen wilt. Want, zonder te oordelen, lees ik niet veel ervaring in je teksten. Klopt dat? :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke het werkt weer.
Wel heel vreemd dit.
Ik heb alle files in de root folder, en binnen de rootfolder een folder met [sitenaam] -> [wwwroot] en nog eens een kopie van alle fiels die ook al op de gewone rootfolder staan.
Het is wel een zooitje on geregeld op de server maargoed, het werkt in ieder geval, de komende paar dagen zal ik wel proberen om het een beetje uit te zoeken wat weg kan en wat niet...

Bedankt in ieder geval voor je hulp.
oja ik ben inderdaad een beginner