Hallo,
Sinds vandaag ben ik begonnen met het maken van mijn eerste website.
Ik heb een template gedownload en heb deze met photoshop helemaal aangepast.
Echter heb ik nu een probleem.
Veerheen was het zo dat elke keer ik de template aanpaste, ook de index.html file aan werd gepast. Maar sinds een uur of 3 doet ie dat niet meer en ik heb me helemaal kapot gezocht voor een oplossing maar ik kan niets vinden.
Mijn vraag is, heb ik soms iets verkeerds gedaan dat het niet meer werkt?
Ik heb ook al geprobeerd om de server helemaal leeg te gooien, om alle files opnieuw te installeren. Om vanaf 0 weer op nieuw te starten, maar niets helpt.
Het was juist fijn dat ik voorheen de template aan kon passen en dat de hele site, alle sub-sites weden aan gepast. Maar nu gebeurt er niets meer, ook de library files past hij niet meer aan.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
BVD,
Sinds vandaag ben ik begonnen met het maken van mijn eerste website.
Ik heb een template gedownload en heb deze met photoshop helemaal aangepast.
Echter heb ik nu een probleem.
Veerheen was het zo dat elke keer ik de template aanpaste, ook de index.html file aan werd gepast. Maar sinds een uur of 3 doet ie dat niet meer en ik heb me helemaal kapot gezocht voor een oplossing maar ik kan niets vinden.
Mijn vraag is, heb ik soms iets verkeerds gedaan dat het niet meer werkt?
Ik heb ook al geprobeerd om de server helemaal leeg te gooien, om alle files opnieuw te installeren. Om vanaf 0 weer op nieuw te starten, maar niets helpt.
Het was juist fijn dat ik voorheen de template aan kon passen en dat de hele site, alle sub-sites weden aan gepast. Maar nu gebeurt er niets meer, ook de library files past hij niet meer aan.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
BVD,