• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-01 22:44
heb sinds kort lijbrandt alles in 1. Vanwege de vele problemen met de pvr van Lijbrandt ben ik op zoek naar een andere pvr. Wie heeft er goede ervaringen mat andere apparaten.
Ik wil het volgende:
1 kanaal opnemen en een ander kijken
programma's opnemen op een later tijdstip

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
diver99 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:39:
heb sinds kort lijbrandt alles in 1. Vanwege de vele problemen met de pvr van Lijbrandt ben ik op zoek naar een andere pvr. Wie heeft er goede ervaringen mat andere apparaten.
Ik wil het volgende:
1 kanaal opnemen en een ander kijken
programma's opnemen op een later tijdstip
Je zit bij tv-streams van Glashart Media (want dat heb je waarschijnlijk) altijd vast aan de decoder die de provider jou levert.

Er zijn wel wat maniertjes om met een media-pc de streams te bekijken daarintegen....

Misschien is het overigens ook wel zo handig te vertellen welke pvr je dan nu hebt

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:47:
[...]

Er zijn wel wat maniertjes om met een media-pc de streams te bekijken daarintegen....
Als je in een WGDO gebied woont wel, in WBA gebieden daarentegen is alles voorzien van Verimatrix encryptie en daar kan je echt alleen kijken met de originele amino stb's.

Overigens ligt het in de lijn der verwachting dat binnenkort ook WGDO gebieden encrypted streams krijgen dus of je moet investeren in hardware hiervoor kun je je afvragen.

[ Voor 18% gewijzigd door ik222 op 07-04-2011 21:50 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

diver99,

Buiten de zeer karige topicstart, is het niet de bedoeling dat je dubbele topics ( iptv opnemen lijbrandt ) opent.

Daarom een slotje.

Mocht je het opnieuw willen proberen, gebruik dan de Quickstart in Het algemeen beleid zodat ej topic een succes wordt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.