Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 11:36
Wanneer ik applicaties als tweetdeck en firefox 4 open zijn meestal de windows 'vensters' en top toolbar (waar oa close/maximize etc staan) niet zichtbaar. Echter, sinds vandaag zie ik dit venster weer om deze applicaties heen staan. Hoe kan dat? Ik heb het vermoeden dat het wellicht met een update van Adobe AIR te maken heeft, maar dat zou dit gedrag voor firefox niet verklaren.

Versies:
Win XP SP3
Firefox 4.0
Tweetdeck v0.37.5

Wie helpt me met dit probleempje, want ik zie veel liever de applicaties (en menu bars) zoals deze ontworpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 11:36
Ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/3451/topbarob.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door goldcard op 07-04-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Waarom heb je het vermoeden dat het met Adobe Air te maken heeft? Kan je Adobe Air niet eens verwijderen om te zien of alles dan weer naar behoren werkt?

Daarnaast, je zegt dat dit probleem 'meestal' optreed. Hoe moet dat gelezen worden? Je hebt het probleem, start Firefox een aantal keer opnieuw op en op een gegeven moment werkt het wel? Of is het puur toeval als het een keer wel werkt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Rupie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:50:
Kan je Adobe Air niet eens verwijderen om te zien of alles dan weer naar behoren werkt?
TweetDeck is een AIR app, dus lijkt me dan wel duidelijk dat dat stukgaat :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
alt-92 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:03:
[...]

TweetDeck is een AIR app, dus lijkt me dan wel duidelijk dat dat stukgaat :P
lol... was ik mij even niet van bewust. maar dan is het probleem met tweetdeck in ieder geval verleden tijd als hij Air verwijdert 8)7 Zoals goldcard zelf al aangeeft is dat geen verklaring voor zijn FF4 probleempjes ;)

Desktop | Server | Laptop