Acer Aspire 5600 - scherm werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-05 14:56
Beste tweakers!

Ik heb een week ofzo geleden een laptop 2e hands gekocht.
Het gaat hier om een Acer Aspire 5600.
Er stond windows xp op, maar op een gegeven moment kapte het toetsenbord en touchpad ermee.
Ik heb windows er opnieuw op proberen op te zetten (in setup en bios deden tobo en touchpad het wel)
Maar op het moment waar ik mijn pc naam moest invoeren enzo deden keyboard en touchpad het niet.
Uit-knop ook niet.
Heb het 3 keer geprobeerd, maar hij bleef falen.
Nu heb ik er ubuntu 10.10 op staan en doet het scherm het niet meer (gebruik nu extern schem)(Tobo en keypad doen het nu wel, ook de uitknop.)

Probleem: Scherm doet het niet meer.
De rest: Additional information .

Vraag: Wie kan me helpen het scherm werkend te krijgen door het simpel, stap voor stap uit te leggen?

Mvg Dominique, alvast bedankt!

PS.
Als dit in verkeerde forum is geplaatst, hoor ik het graag en hoop ik dat het naar het goede verplaatst wordt.

Edit: Typo's

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SF --> CSL + een kleine titelchange.

Graag geen kreten in hoofdletters dat je hulp nodig hebt, daar ga je niet sneller antwoorden van krijgen. Iedereen die hier een topic opent heeft die hulp nodig, en iedereen moet netjes op zijn beurt wachten ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-05 15:17
Voor het scherm weet ik het even niet nu, maar het touchpad en keyboard binnen Windows gaan weer werken als je de accu verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
"
LuNaTiC schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:13:
SF --> CSL + een kleine titelchange.

Graag geen kreten in hoofdletters dat je hulp nodig hebt, daar ga je niet sneller antwoorden van krijgen. Iedereen die hier een topic opent heeft die hulp nodig, en iedereen moet netjes op zijn beurt wachten ;)
"

kunt u uitleggen wat ik precies moet doen?

"SF --> CSL" zegt me niet zoveel.

En excuses voor mijn hoofdletterkreet.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Iemand:(?