Beste tweakers!
Ik heb een week ofzo geleden een laptop 2e hands gekocht.
Het gaat hier om een Acer Aspire 5600.
Er stond windows xp op, maar op een gegeven moment kapte het toetsenbord en touchpad ermee.
Ik heb windows er opnieuw op proberen op te zetten (in setup en bios deden tobo en touchpad het wel)
Maar op het moment waar ik mijn pc naam moest invoeren enzo deden keyboard en touchpad het niet.
Uit-knop ook niet.
Heb het 3 keer geprobeerd, maar hij bleef falen.
Nu heb ik er ubuntu 10.10 op staan en doet het scherm het niet meer (gebruik nu extern schem)(Tobo en keypad doen het nu wel, ook de uitknop.)
Probleem: Scherm doet het niet meer.
De rest: Additional information .
Vraag: Wie kan me helpen het scherm werkend te krijgen door het simpel, stap voor stap uit te leggen?
Mvg Dominique, alvast bedankt!
PS.
Als dit in verkeerde forum is geplaatst, hoor ik het graag en hoop ik dat het naar het goede verplaatst wordt.
Edit: Typo's
Ik heb een week ofzo geleden een laptop 2e hands gekocht.
Het gaat hier om een Acer Aspire 5600.
Er stond windows xp op, maar op een gegeven moment kapte het toetsenbord en touchpad ermee.
Ik heb windows er opnieuw op proberen op te zetten (in setup en bios deden tobo en touchpad het wel)
Maar op het moment waar ik mijn pc naam moest invoeren enzo deden keyboard en touchpad het niet.
Uit-knop ook niet.
Heb het 3 keer geprobeerd, maar hij bleef falen.
Nu heb ik er ubuntu 10.10 op staan en doet het scherm het niet meer (gebruik nu extern schem)(Tobo en keypad doen het nu wel, ook de uitknop.)
Probleem: Scherm doet het niet meer.
De rest: Additional information .
Vraag: Wie kan me helpen het scherm werkend te krijgen door het simpel, stap voor stap uit te leggen?
Mvg Dominique, alvast bedankt!
PS.
Als dit in verkeerde forum is geplaatst, hoor ik het graag en hoop ik dat het naar het goede verplaatst wordt.
Edit: Typo's
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl