[Nvidia] Sound over HDMI icm Philips LCD Tvs

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:23

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Omdat een collegaatje van me WOW met wat meer fps wilde spelen heb ik haar 8500gt mét hmdi vervangen met een GT230, wat volgens mij een gerebrande 9600GS/GT is.

De 8500gt zat via s/pdif passthrough op het mobo verbonden en deze gaf altijd netjes geluid over de boxen van de LCD TV.

Vreemde is dat met nieuwere drivers zowel de s/pdif als de HDMI kan selecteren en als ik test kies in het windows geluids-menu zie ik de EQs uitslaan maar géén geluid of meldingen..

Nu las ik iets over sound over HDMI-sound problemen met Nvidia GPUs en Philips TVs, en die heb ik hier ook staan
(of zij er ook een heeft weet ik niet zeker, maar gaan we gemakshalve van uit, omdat het bij haar ook niet werkt)

Na te hebben " googled till my fingers bled" kwam ik nog wel ergens een post tegen die aangaf dat het met de 179.32 Nvidia driver icm de hdaudio_1.00.00.59_xp_vista_win7 wel zou moeten werken..

Nu raad je het al, nieuwere hardware dan de release date van de driver, en de setup meldt dat hij stopt met installatie.. ( wat de hdaudio_1.00.00.59_xp_vista_win7 ook roept, "Geen benodigde Hardware gevonden"..)
Wrs zal ik in compatibiliteitsmode van Vista en als admin uitgevoerd de driver wel geinstalleerd krijgen binnnen me win7 32bits omgeving, maar hoe fop ik de setup dat hij die GT230 netjes installeert?

Please Riddle me This?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:23

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
bump, wrs moet ik gaan rommelen met een INF bestand, vaker heb je die voor laptops zodat je desktopdrivers kan installeren op de mobile varianten, bestaan er zo ook INF files waarin/door nieuwere gpus ook te installeren vallen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®