Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bestanden op Ziggo webspace zetten/weghalen..

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:36
Hallo,

Ik wil wat bestanden op mijn Ziggo webspace zetten, en heb mooi mijn public folder voor mijn neus..

Maar hoe kan ik in GODSNAAM daar bestanden opzetten en weghalen, zodat ik mensen kan linken???

Ik ben hier al jaren mee bezig, en het lukt me gewoon niet!!!! Ook niet met een FTP programma, ik gebruik nu FireFTP in Firefox 4.. Ik krijg gewoon geen bevestiging dat ik ingelogd ben in FireFTP als ik dus de weblink connect met mijn onlogggegevens... Aaaaaaaaaarrgghhhhh

Wie kan mij helpen?? Ik word er echt wanhopig van...

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 11:35

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ziggo gebruikt geen ftp, maar webdav. Dit moet je browser ondersteunen. Dit werkt afaik in internet explorer en voor firefox schijnt er wel een plugin beschikbaar te zijn.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Jovas
Weetje wat ik denk? Ik ga Ziggo opzeggen, het bevalt me voor geen meter.. Deze kan dicht, dank!!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
FYI Janoz, Webdav werkt ook met explorer, als networkdrive.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Of je koopt gewoon een hele nieuwe computer, deze doet blijkbaar niet wat je wil!

ontopic: webdav werkt ook vanuit explorer.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 15:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Heb je je webspace wel geactiveerd? Als je ziggo webspace intyped bij google krijg je toch eigenlijk wel alle stappen die je moet doorlopen om het werkend te krijgen.

Wel een echte tweakers instelling opzeggen als het niet lukt....

• Jovas
Ja jullie hebben gelijk, ik was gefrustreerd.. Inderdaad via IE8 werkt het gewoon. Firefox heb je er ook een plugin voor, maar nog niet voor FF4 die ik momenteel draai..

Via IE8 in Windows 7 was het eenvoudig, gewoon inloggen bestanden erin slepen en het staat online op de publieke map..

Toch leuk, gebruik ik IE toch nog eens ergens voor, ik hoop dat IE9 snel via Windows update binnenkomt..

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Jovas schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:49:
Weetje wat ik denk? Ik ga Ziggo opzeggen, het bevalt me voor geen meter.. Deze kan dicht, dank!!
Prima: Vele plezier verder. De volgende keer zou je beter eerst contact opnemen met Ziggo zelf.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.